معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران 7 تا 14 شهریور را زمان برگزاری مصاحبه داوطلبان شرکت در دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد.

عباس نجار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه فرهنگیان امسال از طریق آزمون سراسری  جذب دانشجو می کند.
وی افزود: دانشجویان که در هنگام ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند از طریق مصاحبه گزینش می شوند.
معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی با اشاره به این که مصاحبه این افراد 7  تا 14 شهریور ماه برگزار می شود ادامه داد: اطلاعات جامع و مدارک لازم به روی سایت پردیس چمران برای برادران و به آدرس WWW.chamran.tm.ir  و پردیس برای خواهران به آدرس www.nasibe.ac.ir قرار دارد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به آدرس www.Tehraedu.ir و سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
نجار با بیان اینکه مصاحبه این افراد از 8 صبح 7 شهریور آغاز می شود اظهار داشت: ظرفیت پذیرش برای شهر تهران 3600نفر و در کل کشور 25000 نفر است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مصاحبه این افراد به دلیل همزمان با اجلاس سران جنبش عدم تعهد در شهر ری برگزار خواهد شد./ل
برچسب ها: امسال ، پژوهش ، ادرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار