يک کارشناس سياست خارجي گفت: در اين اجلاس نقشه‌ها، توطئه‌هاي دشمنان و قدرت‌هاي استکباري به خوبي افشا خواهد شد و قطعا جبهه بزرگ عدم تعهد مي‌تواند در برابر استکبار جهاني و صهيونيسم موضع گيري‌هاي مهمي داشته باشد و آنها را به زانو در آورد.

 حسين معين‌آبادي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز اجلاس عدم تعهد در کشورمان گفت:‌ حضور اعضاي جنبش عدم تعهد در ایران می‌تواند مشت محکمی بر دهان آنهایی باشد که سعی می‌کنند جمهوري اسلامي ايران را در سطح بين المللي منزوي جلوه دهند و این خود به تنهایی موفقیت بزرگی برای کشورمان بوده و امیدواریم تصمیماتی که در این اجلاس گرفته می‌شود بر پایه صلح، دوستی و امنیت باشد.

وي در ادامه افزود: در اين اجلاس نقشه‌ها، توطئه‌هاي دشمنان و قدرت‌هاي استکباري به خوبي افشا خواهد شد و قطعا جبهه بزرگ عدم تعهد مي‌تواند در برابر استکبار جهاني و صهيونيسم موضع گيري‌هاي مهمي داشته باشند.

معين آبادي تصريح کرد: برگزاری این اجلاس آن هم در شرایطی که آمریکا و متحدانش، تحریم‌ها و فشارهای بسياري علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را شدت بخشیده‌اند، برای آمریکا و متحدانش بسیار گران و غیر قابل قبول است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: ملت‌های آزاده جهان تمام توجه خود را به شانزدهمین اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران دوخته‌اند، چرا که برای اولین بار است که یک اجلاس بین‌المللی در فضایی سالم و کشوری مقتدر و در مقابل مستکبران برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار