سرمربي تيم استقلال با شرايط ويژه و بدون حضور تماشاگر و رسانه ها تمرينات پيش از دربي را برگزار كرد تا دچار حاشيه نشوند اين در حالي است كه اكثر رسانه ها از تركيب استقلال با خبر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال پس از پايان بازي از لو رفتن تركيب تيمش ابراز ناراحتي و عصبانيت كرده و گفت كه در اين خصوص با خاطيان برخورد جدي مي كند و قطعا به دنبال جاسوس تيم است و با وي با شرايط متفاوتي برخورد مي كند زيرا معتقد است كه اين اتفاق در يك تيم عامل اصلي به هم خوردن نظم تيمي و آرمشي باشگاه بزرگي مانند استقلال است.

اين در حالي است كه وي به برخي اعضاي تيم ماموريت داده است تا هر چه سريعتر و با استفاده از ترفندهاي حاكم در تيم به دنبال جاسوس و افرادي كه نمي توانند تعهدات خود را در تيم عملي كنند باشند و اين افراد را پس از شناسايي به قلعه نوعي معرفي كنند تا وي در اين خصوص تصميم گيري كند.

گفتني است، سرمربي استقلال كه از اين اتفاق بسيار ناراحت و عصباني است به مديريت باشگاه اعلام كرده است كه با اين افراد برخورد جدي مي كند و تنبيهي كه براي آنها در نظر گرفته است با شرايط مالي ايجاد شده براي اين بازيكن و يا افراد حاضر در تيم است تا تجربه اي باشد براي ديگر اعضاي تيم كه در استقلال فعاليت دارند.

شايان ذكر است، مسئولان تيم قرار است شرايط را مورد بررسي قرار دهند زيرا شرايط چند بازيكن را زير ذره بين بردند تا مشخص شود وضعيت چگونه است./مح

برچسب ها: قلعه نوعی ، تماشاگر ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار