رئيس کميته ملى پارالمپيک ايران پس از ورود به محل برگزارى بازيهاى گفت: به لحاظ روحيه تيمى بهترين کاروان اعزامى ايران را در طول دوره هاى گذشته داريم و پيش بينى من كسب نتايجى بهتر از پارالمپيک پکن است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: محمود خسروي وفا رئيس كميته ملى پارالمپيك و رئيس فدراسيون جانبازان و معلولين ايران درباره ويژگي هاى کاروان ايران که با نام دلوار و با شعار توکل، تلاش و ميثاق با شهدا وارد اين بازي ها شده گفت: با يک بررسى گسترده از اعزام هايى که از سال 1996 آتلانتا تا به 2008 پکن داشتيم تمامى کاستي ها رفع شده و با استفاده از تجارب گسترده اى که براى ما به جا مانده براى بازيهاى لندن يکى از بهترين اعزام هاى ادوار گذشته را داشته ايم.
خسروى وفا گفت: از همه ورزشکاران خواسته ام بدون استرس از نتيجه مدالى، آنچه در توان دارند را ارائه دهند و نگران چيزى نباشند.
رئيس کميته ملى پارالمپيک با شاداب توصيف کردن فضاى روحى تمامى ورزشکاران کاروان دلوار در بازي هاى پارالمپيک لندن اضافه کرد: براى ايجاد اين شرايط علاوه بر بهره گرفتن از روش هاى علمى و تجربى، تلاش کرديم آن روحيه ايثار و همراهى و برادرى که در سال هاى دفاع مقدس آموخيتم در بين همه افراد از جمله مسئولان، کادر اجرايى، مربيان و ورزشکاران ايجاد کنيم و نتيجه آن شادابى امروز کاروان اعزامى ايران به بازيهاى پارالمپيک لندن است.
رئيس کميته پارالمپيک در مورد مورد نتايج ورزشکاران هم گفت : هر موفقيتى باشد مربوط به کار تيمى است و اگر نقطه منفى هم برجاى ماند همه مسئوليت آن را به مي پذيرم.
چهاردهمين دوره بازيهاى پارالمپيک از هشتم شهريور رسما در شهر لندن آغاز مي شود و تا 19 شهريور ادامه خواهد داشت./با
برچسب ها: پارالمپیک ، لندن ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار