مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: يكي از نكات بسيار مثبت دولت دهم كم شدن فاصله بين مردم و مسئولان است كه تغييرات بسيار خوبي را در پي داشت.

محمد كاشفي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرارسيدن هفته دولت، عملكرد 7 ساله هيات دولت را اينگونه ارزيابي كرد و  اظهار داشت:‌ رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اخيرشان با هيئت دولت به نقاط ضعف و قوت 7 ساله دولت دهم پرداخت.

كاشفي تصريح كرد: بايد اين مسئله را در نظر گرفت كه كارهاي عمراني بسيار خوبي توسط دولت در چند سال گذشته انجام شده است. در بحث سياست خارجي تغيير جدي و  محكمي با نگاه و ادبيات نو و تازه در ديپلماسي داشته‌ايم.

وي در ادامه افزود: يكي از نقاط بسيار مثبت دولت دهم، كم شدن فاصله بين مردم و مسئولان است اين فاصله بسيار كم شد و تغيير موثري پيدا كرد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: در بحث علمي و هسته‌اي و پزشكي پيشرفت‌هاي بسزايي داشته‌ايم، به لطف خداوند، مرزهاي علمي كشور گسترده شد تا جايي كه دشمن احساس خطر كرد، امروز نقطه درگيري ما با دشمن بر سر مسائل علمي و هسته‌اي است.

وي خاطرنشان كرد: در نقد دولت دهم اين نكته حائز  اهميت است كه در پي سفارشات مكرر مقام معظم رهبري، تعامل 3 قوه مي‌بايست بهتر و بيشتر و عميق‌تر باشد و دولت تعامل جدي، خوب و مثبتي با قوا داشته باشد.

كاشفي تصريح كرد: يكي ديگر از موارد مهم، بحث رعايت کردن قانون مصوب شده در مجلس با تاييد شوراي نگهبان، توسط دولت است كه رهبر انقلاب مكررا به اين موضوع پرداخته‌اند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي اظهار داشت: ما از دولت خواستاريم در سال آخر خدمتگزاري، بحث مقابله جدي با فساد را دنبال كند همانطور كه در ابتداي كار و حضورشان در دولت با اين مسئله برخورد جدي كردند.

وي خاطرنشان كرد: ما از دولت مي‌خواهيم در اين يكسال باقيمانده نظارت خود را در مقابله مفاسد اقتصادي بيشتر كند؛ از طرفي وضعيت معيشتي مردم و تورم بهبود پيدا كند.

كاشفي گفت: دشمن در اين شرايط تحريم اقتصادي در هيچ شرايطي از ضربه زدن به پيكره كشور كوتاهي نمي‌كند، دولت مي‌بايست مديريت بحران كند و تورم و  گراني را كنترل كند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي تصريح كرد: انتظار مي‌رفت دولت حضور بيشتري در دانشگاه‌ها پيدا مي‌كرد،‌تشكل‌هاي دانشجويي بارها از طرف دفتر رئيس جمهور دعوت شدند اما بخاطر نوع دعوت تشكل‌ها حضور پيدا نمي‌كردند، بهتر بود حضور شخص رئيس جمهور يا مسئولين وي در دانشگاه‌ها مستمر و هميشگي بود.

انتهاي پيام/ر

 

برچسب ها: کاشفی ، بهشتی ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار