رییس پایانه بین المللی مرزی خسروی از توابع شهرستان قصرشیرین گفت: همزمان هفته دولت، دو طرح خدماتی و عمرانی در این پایانه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه  خبرنگاران کرمانشاه

'امین حیدریان' گفت:، این طرحها شامل خرید و نصب چهار دستگاه آب سرد كن در سالن های پایانه بین المللی خسروی و نقطه صفر مرزی و همچنین ساخت تابلو تبلیغاتی به متراژ 60 متر مربع در نقطه صفر مرزی است كه با اعتبارات سازمان حمل و نقل و پایانه های استان كرمانشاه انجام خریداری شده است.

وی با بیان اینكه برای خرید آب سردكن ها و ساخت تابلو تبلیغاتی در مجموع یك میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح كرد: آب سردكن ها به منظور خدمات رسانی به زوار در سالن ها نصب شده كه این اقدام موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر زوار از امكانات رفاهی موجود در محل پایانه دو چندان كرده است.

هم اكنون روزانه بطور میانگین بیش از 25 كاروان متشكل از زوار عتبات عالیات از مرز خسروی شهرستان قصرشیرین با داشتن بزرگترین پایانه بین المللی خاورمیانه به كشور عراق سفر می كنند.

شهرستان قصرشیرین با داشتن بیش از 186 كیلومتر مرز مشترك با عراق از معدود شهرستان هایی است كه دارای دو مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی با كشور عراق است./س

برچسب ها: دو طرح ، خسروی ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.