روزنامه الوطن سوريه در مقاله اي نوشت كه حمايت از تروريسم تنها راه آمريکا براي رسيدن به اهدافش در سوريه بعد از شكست دادن طرح كوفي عنان است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، اين روزنامه در نسخه اينترنتي امروز خود در مقاله اي به قلم ميسون يوسف نوشت:‌ آنچنان كه روشن است دستاوردهاي سوريه در رويارويي با تجاوز، وزير امور خارجه آمريکا را بر آن داشت تا با همتاي ترک خود ديدار کند، ديداري که طرح صهيونيستي-آمريکايي را با خود حمل مي‌کرد؛ طرحي که هدف از آن فروپاشي منطقه و تغيير موازنه ها است.
کلينتون به ترکيه رفت و آشکارا اقرار کرد که کشورش از تروريستها حمايت مي‌کند و به طرفداران خود که به ناحق دوستان سوريه ناميده مي شوند،‌ اما دشمنان واقعي هستند، ابلاغ کرد که شرايط کنوني توجه بيشتري را مي‌طلبد. تروريسم، تنها راه آمريکا براي رسيدن به اهدافش است، به خصوص بعد از اينکه واشنگتن و اتباع آن باعث شدند تا راه حل صلح آميز سازمان ملل شکست بخورد و کوفي عنان استعفا کند.
کلينتون بدون اينکه از خون مردم سوريه که از دستانش مي‌چکد، خجالت بکشد به تروريست هايي وعده کمک و حمايت داد که در سوريه مرتکب جنايت مي‌شوند. ترکيه نيز سياست تهديد بر ضد سوريه را پيش گرفت و به اقدام نظامي بر ضد اين کشور اشاره کرد. شايد آمريکا خواست به اين ترتيب قدرتي به ترکيه بدهد و راه ها را بر روي دست يابي به گزينه صلح آميز درباره سوريه ببندد.
آمريکا که رهبر طرح ددمنشانه بر ضد سوريه است، نقش هاي زشت را براي اجراي طرح خود، در بين همپيمانان تقسيم مي‌کند. آمريکا، ترکيه را به سمت توطئه چيني بيشتر بر ضد مردم منطقه سوق مي‌دهد، بدون اينکه به هشدارهاي مراکز پژوهشي و رسانه هاي ترکيه توجه کند که مي گويند اين مسئله بر ترکيه و به خصوص حزب عدالت و توسعه تاثير منفي زيادي خواهد داشت.
در پايان اين مقاله آمده است: به همه جبهه هاي متجاوز به سوريه مي‌گوييم، که اصرار آنها براي تجاوز به سوريه با اصرار اين کشور، منطقه و کشورهاي جهان براي رويارويي و تحقق دستاوردها و پيروزي ها مواجه خواهد شد و آينده تجاوز به سوريه جز نااميدي و خسران نخواهد بود و اين کشور وحدت و جايگاه خود را حفظ خواهد کرد.
برچسب ها: سوریه ، تروریسم ، امریکا ، عنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار