عضو هیئت امنای کارآفرینان استان، گفت: شهرداری مشهد در سالهای اخیر اقدامات زیادی برای رفاه حال شهروندان انجام داده است اما سطح انتظارات از نمایشگاه السیت فراتر از چیزی است که امسال ارائه شده است.

"محمد یزدی" در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه السیت 91 در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: با توجه به اهمیت موضوع الکترونیک در دنیای امروز انتظار می‌رود، دستگاه‌های مسئول از تجربیات سال‌های قبل و تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کنند تا فاصله کشور با کشورهای صنعتی به مرور کاهش یابد.

رئیس انجمن درمانگاه‌های مشهد با بیان اینکه نمایشگاه السیت می‌تواند در آموزش مردم برای استفاده از فناوری‌های جدید موثر باشند، گفت: با این حال انتظارات ما از نمایشگاه السیت بیش از این بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه نمایشگاه امسال در امر اطلاع‌رسانی ضعیف عمل کرد، به عنوان مثال کارگاه آموزشی پزشک خانواده که اطلاع رسانی شده بود برگزار نشد و افرادی که از راه دور و نزدیک برای حضور در این کارگاه آمده بودند، سردرگم شدند.

عضو شورای فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه 2 با بیان اینکه در نمایشگاهی که در این سطح برگزار می‌شود، انتظار می‌رود بازدیدکنندگان در بدو ورود به نمایشگاه با برخورد مناسب پرسنل روبرو شوند، گفت: البته ما از اقدامات خوب شهرداری مشهد در سال‌های اخیر تشکر می‌کنیم.

یزدی در ادامه گفت: ارئه کیفی خدمات نکته‌ای است که اهمیت زیادی دارد.

این پزشک متخصص ادامه داد: سلامت شرط اصلی توسعه پایدار است و حضور انسان‌های سالم در جامعه اسلامی اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد که پرداختن به موضوع سلامت در ابعاد مختلف روانی، اجتماعی و معنوی اهمیت زیادی دارد و بدیهی است که استفاده از سیستم‌های الکترونیکی در زندگی شهروندان آرامش بیشتری ایجاد می‌کند و برای سلامت آنها مفید است.  /س

برچسب ها: نمایشگاه ، السیت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.