بال غربی ورزشگاه نقش جهان 10 شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان و بر اساس گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،محمد جواهری مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه بازدید معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان اصفهان در برخی رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور اعلام کرده‌اند که بال غربی ورزشگاه نقش‌جهان باید تا ۱۰ شهریور ساخته شود و مطمئن باشید آنها برای تحویل کار به اصفهان می‌آیند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در هفته‌های اخیر پیشرفت محسوسی در روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان به چشم آمده، تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم این پروژه زیاد است، اگر به نگاه عمومی به ورزشگاه نگاه شود، احساس می‌شود که کار خاصی در ورزشگاه نقش‌جهان رخ نداده اما در این ۵۰ روز بیش از هزار تن آهن از روی زمین به روی سازه رفته و این کار بزرگی است.

جواهری افزود: این فعالیت‌ها با وجود مشکلات بسیاری که سر راه ما وجود داشت، انجام شد،به عنوان مثال پیمانکار قبلی نقشه‌ها را نداده بود و مسائل جزئی فنی زیادی وجود داشت اما با این وجود این حجم سنگین آهن آلات به پروژه اضافه شد.

وی اضافه کرد: با تاکیدات استاندار،وزیر ورزش و سایر مسئولان اعلام کردیم که پیمانکار تمام توجه خود را روی کاسه ورزشگاه معطوف کند و به شما قول می‌دهم ظرف یک ماه آینده تغییراتی در ورزشگاه صورت گیرد که کاملا به چشم آید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.