3 همایش بزرگ با موضوع کشاورزی با همکاری دانشگاه آزاد در سوادکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه در جلسه طرح و برنامه جهاد کشاورزی شهرستان با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری و توجه به نیازهای جامعه، گفت: نامگذاری سال‌های 88 تاکنون با موضوع‌های اقتصادی شامل تولید ملی، جهاد اقتصادی و همت مضاعف بوده است.

خدادادی به لزوم مدیریت توانمند برای توسعه در جنبه‌های مختلف اقتصادی اشاره و بر لزوم استفاده از مدیریت علمی و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه‌ها تاکید کرد.وی بر برنامه‌ریزی علمی برای استفاده از توانمندی‌های بخش کشاورزی سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: 3 همایش بزرگ با موضوع کشاورزی و همکاری با دانشگاه آزاد در سوادکوه برگزار شده است.

خدادادی افزود: اداره جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با همکاری دانشگاه آزاد واحد سوادکوه در سال 1384 همایش امنیت غذایی، در سال 1386 همایش کشت علوفه در اراضی شیبدار و در سال 1391 همایش مدیریت فرهنگ جهادی را برگزار کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه از برقراری تعامل مناسب با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه خبر داد و گفت: از مدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برای استفاده از تجربیات و امکانات این دانشگاه تقدیر می‌کنم.

وی بر گسترش استفاده از فرهنگ مشارکتی برای فعالیت‌های تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: بخش کشاورزی شهرستان سوادکوه با استفاده از توانمندی‌های علمی این شهرستان ظرفیت توسعه و گسترش را دارد./س

برچسب ها: همایش ، کشاورزی ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.