مدیرعامل فاوای کرمان گفت: وسعت زیاد و تراکم جمعیت مهمترین مشکلات کلان‌شهرها برای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان است.

یدالله عرب نژاد در حاشیه بازدید از السیت 91 در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان اینکه در سال‌های اخیر کارهای خوبی در کلان‌های ما در رابطه با ایجاد شهر الکترونیک شده است، اظهار داشت: اما با این وجود اقدامات انجام شده در رابطه با ایجاد شهر الکترونیک در شأن مردم ایران نیست.

مدیرعامل فاوای شهرداری کرمان، وسعت شهرها و تراکم بالای جمعیت در برخی مناطق را از دلایل اصلی عدم ارائه خدمات به صورت الکترونیک به شهروندان دانست و ادامه داد: همچنین تخصیص اعتبارات کم به این مشکلات دامن زده است.

عرب‌نژاد، خاطرنشان کرد که ما در شهرداری کرمان موفق به ساخت خودرویی شدیم تا در مواقع بحران و زمانی که زیرساختها با مشکل روبرو هستند بتوانیم امکانات اولیه الکترونیکی را در اختیار تیم امدادرسان قرار دهیم. 

وی با بیان اینکه آشنایی با آخرین دستاوردهای بخش خصوصی یکی از مهمترین دستاوردهای نمایشگاه السیت می‌تواند باشد، ادامه داد: همچنین بازدید ازدستاوردهای شهرداری های مختلف کشور در این زمینه می تواند از انجام هزینه های غیر ضروری جلوگیری کند.

مدیر عامل فاوای کرمان ادامه داد: شهر مشهد با توجه به جایگاه خاصی که در میان دیگر شهرهای ایران دارد خوشبختانه در رابطه با شهر الکترونیک به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است .

عرب نژاد با اشاره به اینکه متأسفانه گاهی اوقات به دلیل عدم هماهنگی دستگاه‌های مختلف، دولت متحمل هزینه‌های زیادی می‌شود، افزود: در مجموع عدم مدیریت واحد در شهرها مشکلات زیادی را به همراه دارد. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.