نماينده مردم تهران از تشکيل کميته تخصصي ميان دولت و مجلس براي بررسي و کارشناسي دقيق‌تر موضوع تفکيک ري از تهران پس از تعطيلات بهارستان خبر داد.

زهره طبيب‌زاده نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح آخرين وضعيت بحث تفکيک ري از تهران گفت: در نشست اخير مجمع نمايندگان تهران که با حضور مهدي چمران رئيس شوراي شهر، مرتضي تمدن استاندار و برخي معاونين شهرداري تهران تشکيل شد موافقان و مخالفان تفکيک ري از تهران نظرات خود را مطرح کردند.

وي در ادامه تصريح کرد: در اين نشست مقرر شد كه هيئت کوچکتري به نمايندگي از سه دستگاه ذيربط و هيئت رئيسه مجمع نمايندگان تهران تشکيل شود تا موضوع مزبور در اين کميته دقيق‌تر و کارشناسي‌تر  بررسي و نهايتا تصميم مقتضي اتخاذ شود.

عضو مجمع نمايندگان تهران با اشاره به اينکه قرار بود در اين نشست قاليباف، شهردار تهران نيز حضور داشته باشد، اظهار داشت: متاسفانه شهردار تهران به دليل همزماني با برنامه‌کاري ديگري نتوانست دراين نشست مشترک با مجمع نمايندگان تهران حضور پيدا کند و از آنجايي که مجلس نيز در آستانه تعطيلي بود اين بحث معلق ماند و قرار شد پس از تعطيلات مجلس کميته تخصصي مربوطه تشکيل شود.

وي در خاتمه اظهار داشت: عضويت مهدي چمران رئيس شوراي شهر، مرتضي تمدن استاندار و محمدباقر قاليباف شهردار تهران در اين کميته قطعي است و از مجمع نمايندگان نيز به احتمال زياد حسين مظفر و اسماعيل کوثري ( رئيس و نايب رئيس مجمع نمايندگان تهران ) عضو اين کميته خواهند بود.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: ری ، تهران ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار