رییس اداره فضای سبز منطقه 4 گفت: اداره فضای سبز منطقه 4 با هدف بهسازی محیطی، در یک طرح فوریتی اقدام به بازسازی فضای سبز در حاشیه معابر کرد.

  علی برخورداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در این راستا به منظور بهبود منظر شهری 5 قطعه فضای سبز واقع در خیابان گلستان پنجم پاسداران به متراژ 600 متر مربع باز پیرایی، و گونه های زینتی و متنوع و سازگار بامحیط در این محل کاشته شد.

رییس اداره فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: به منظور بهبود فضای سبز اداره خدمات شهری ناحیه 8 اقدام به علف کشی و پاکسازی دوباره جاده دماوند و نشاء کاری به تعداد 3هزار و 600 گلدان در سه راه آزمایشی و تشتک زنی و بازسازی بستر درختان در بوستان نور کرد.

در ادامه ذبیح اله حسینی رییس اداره زیباسازی منطقه 4 با اشاره به انجام یکی از زیباترین نورپردازی های بزرگراهی در بزرگراه شهید زین الدین تصریح کرد: در آستانه بهره برداری کامل از بزرگراه شهید زین الدین به عنوان یکی از شریانی ترین بزرگراه های کلانشهر تهران، نورپردازی مسیر 5 کیلومتری این بزرگراه با استفاده از رنگ های متنوع در دستور این معاونت قرار دارد.

حسینی بیان کرد: استفاده از سیستم های اتومات، لامپ های LED کم مصرف و نوردهی بسیار زیاد از ویژگی های بارز نورپردازی ها در پل های سواره رو و معابر است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در منطقه 4، 38 زیرگذر پل های سواره رو نورپردازی شده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار