فرماندار بوكان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی كامل دولتمران در نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ،حسن عباسی در آیین تجلیل از كارمندان نمونه این شهر كه در سالن شهید رجایی این شهر برگزار شد ضمن تشریح ویژگی‌ها و خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر به بیان خصوصیات كارگزاران و مسوولان در نظام اسلامی پرداخت .

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر از اقشار مستضعف و محروم جامعه بودند كه ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را احیاء كرده و برای تحقق این ارزش‌ها و اصول به شهادت نائل آمدند .

عباسی با بیان ویژگی‌های دولت نهم و دهم پرداخت و افزود: این دولت دارای ویژگی‌های بارزی چون پایبندی به اصول و اعتقادات، عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاكدامنی، صداقت در رفتار و عمل و توجه به محرومین و مستضعفان است .

عباسی اظهار كرد: دولت نهم و دهم بدنبال تحول و اصلاح در دستگا‌ه‌های اجرایی بوده و از جمله دولتهای پركار، شجاع و قاطع پس از انقلاب بشمار می رود .

فرماندار بوكان خدمت به محرومین ، ساده‌ زیستی مسئولین ، اجتناب از ریخت و پاش و نظارت بر عملكرد زیرمجموعه و قانونگرایی را از خصوصیات بارز دولت آقای احمدی نژاد عنوان كرد .

وی گفت: كارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام را در سرلوحه كار خود قرار دهند و خدمت رسانی بی‌منت و تقوی و نیز برخورد مهربانه توام با عطوفت را در اولویت كاری خود قرار دهند ./س

برچسب ها: نظام ، بوکان ، فرماندار ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.