فرماندار مهاباد گفت: موفقیت های دولت در عرصه های مختلف از جمله عمران و آبادانی كشور بی نظیر است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ،خضر كاك دروبشی در آیین تجلیل از كارمندان نمونه این شهرستان كه در محل تالار اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار شد افزود: این موفقیت ها و پیشرفت های متعدد كشور مان در عرصه های مختلف به ویژه در دولت نهم و دهم از شتاب فراوانی برخوردار شده است .

وی اظهار كرد: به رغم تحریم های مختلف دشمن علیه كشورمان ، امروزه شاهد پیشرفتهای بسیار چشمگیری در زمینه های مختلف هستیم كه توسط دانشمندان جوان ایرانی به ثمر می نشیند .

كاك درویشی اضافه كرد: دانشمندان ایرانی قدم به قدم قله‌های ‌علم و دانش را فتح می‌كنند و این موضوع غرب را عصبانی كرده است از این رو سعی دارند با ترفندهای مختلف از جمله تشدید تحریمها جلوی پیشرفت كشرمان را بگیرند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز كارمند و هفته دولت گفت: كارمندان اقشار مهمی در دستگاه‌های اداری و اجرایی كشور هستند كه نگاه ملت به تلاش و پشتكار آنها معطوف است .

فرماندار مهایاد، با تاكید بر الگو پذیری كارمندان از شهیدان رجایی و باهنر، یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل استمرار در خدمت، تلاش و كوشش مضاعف و دینداری یك الگو و نمونه برای فعالان عرصه‌های دولتی هستند.

وی گفت: معیار یك كارمند نمونه و شایسته در جوامع اسلامی متفاوت از دیگر جوامع دیگر است زیرا در نظام اسلامی احترام به ارزش های الهی و امانت داری از معیارهای كارمند نمونه بشمار می رود .

در ادامه این آیین از 80 كارمند و دو مدیر نمونه این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد ./س

برچسب ها: عمران ، مهاباد ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.