امروز تروریسم های اجاره ای در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و نیاز است جامعه بین الملل در خصوص مبارزه با تروریسم تصمیم جدی بگیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:ایران اسلامی قربانی تروریسم است،ریشه تروریسم ها آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند،اینها تروریسم بین الملل هستند،القاعده را آمریکا به وجود آورد که تروریسم های آن عروسک خیمه شب بازی آمریکا بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران را یک تحول سیاسی و بین الملل در ایران برشمرد و افزود:این اجلاس بزرگترین مجمع بعد از سازمان ملل است، 15جلسه آن در کشورهای محدود برگزار شد اما شانزدهمین اجلاس آن در ایران نشانه شکست خط تحریم و انزوا در ایران است که آمریکا دنبالش را گرفته بود،ایران نه تنها منزوی نیست بلکه میزبان 120 کشور جهان است،با این اجلاس دروغ بزرگ آمریکا برای جهانیان آشکار می شود.

وی این اجلاس را زمینه بسیار مناسبی برای آشنایی جهان با ایران و پیشرفت های آن دانست وگفت:این اجلاس شرایط ارتقا مناسبات و شرایط سیاسی اقتصادی ایران با جهان را فراهم می کند،برگزاری این اجلاس سبب شرمندگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که آنقدر تبلیغات مسموم انجام دادند،کشورهای متعهد مصمم هستند در این اجلاس شرکت کنند،به فضل الهی همه تیرهای آمریکا و رژِم صهیونیستی به سنگ خورد،این اجلاس به شکل مطلوب برگزار خواهد شد و مایه مباهات و افتخار جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به هشت شهریور سالروز انفجار مجلس توسط منافقان کوردل و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد:شهید رجایی و شهید باهنر دو شخصیت متشخص و انقلابی برای ملت ایران بودند که خالصانه خدمت کردند به طوری که نام و خاطره آنها در دل تک تک مردم ایران ثبت و ضبط شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد:الگو بودن شهید رجایی و باهنر در این جهت است که برای فقرا،محرومان مستمندان کار کردند،دولت شهیدان رجایی و باهنر دولت مکتبی بوده است و به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره این دو شهید دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام گذاری شده است.

وی از هفته دولت به عنوان فرصت مناسبی برای ارایه خدمات دولت به مردم و مطلع شدن آنهااز خدمات دولت نام برد و افزود:انصاف این است که دولت آقای دکتر محمود احمدی نژاد به عنوان دولت پرکار،پرتلاش،پرخدمت و پربرکت در جامعه معروف شده است ، طرح های بزرگ و کوچک و پروژه های سنگین همه از اقدامات مفید و موثر این دولت برای جامعه است،مقام معظم رهبری هم فرمودند این مشهور بودن به پرکاری را حفظ کنید.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در استان لرستان که آینده درخشانی را برای این استان رقم زده است از تلاش های استاندار لرستان که سعی در پیشرفت و توسعه استان دارد قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از مسولان استان خواست طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان با همان شدت و استحکام قبلی تکمیل شوند و به پایان برسند زیرا سست کاری و زایل کاری سم مهلکی است که تمام زحمات ارزشمند را هدر می دهد.

وی خاطر نشان کرد:خدمات دولت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای کارآمدی نظام است باید با همت این خدمات ادامه یابد تا باقیات و صالحات برای جمهوری اسلامی باقی بماند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.