عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان این که استکبار جهانی از برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران سخت به وحشت افتاده‌اند، گفت: این اجلاس فرصتی مناسب برای معرفی قدرت ایران در عرصه‌های مختلف از جمله صنعت است.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با بیان این که هر حرکت سازنده‌ای در این کشور به مانند تیری در چشم دشمنان است، اظهار کرد: باید با اتحاد و همدلی در بخش‌های مختلف و نزدیکی مردم و مسئولان زمینه یأس و ناامیدی دشمنان را هر روز بیش از گذشته فراهم کنیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از جمله اقدامات سازنده و برنامه‌های دشمن‌شکن که در سالیان اخیر در کشور اجرا خواهد شد همین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهدها در ایران اسلامی است که دشمن را سخت به تکاپو واداشته است.
زارعی از کارشکنی‌های اولیه برای جلوگیری از عدم حضور سران و نماینده این کشورها توسط استکبار و بنگاه‌های شایعه‌پراکن غربی و صهیونیستی یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی به اندازه‌ای در دنیای کنونی وجهه روشن نزد افکار عمومی جهان دارد که مسئولان کشورها به تأسی از مردم خود توجهی به این گونه القائات ناجوانمردانه نداشته باشند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که در گام اول بسیار موفق عمل کردیم و اکنون نوبت آن است که در پرده‌های دیگر حقانیت و قدرت خود را به منصه ظهور برسانیم، تصریح کرد: باید در این اجلاس به صورت هوشمندانه‌ای قابلیت‌های جهانی خود را در معرض دید کشورهای شرکت کننده گذاشته و بیش از پیش یاوه‌گویی دشمنان را نقش بر آب سازیم.
زارعی ادامه داد: باید کشور خود و توانمندی‌های آن را هوشمندانه و هنرمندانه و به صورت محسوس در معرض دید شرکت کنندگان در اجلاس قرار دهیم.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف صنعتی در هنگامه کنونی قطب منطقه‌ای به شمار می‌رود، تأکید کرد: در این زمینه باید اطلاع‌رسانی شده و دستاوردهای خود را به خوبی معرفی کنیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: باید در حاشیه این اجلاس به دنبال عقد تفاهم‌نامه‌های مهم صنعتی میان کشور خود و سایر کشورهای دارای تکنولوژی صنعتی باشیم و از هر فرصتی برای همکاری‌های متقابل صنعتی نهایت استفاده را ببریم./س

برچسب ها: اجلاس ، غیرمتعهدها ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.