آخرین اخبار و رویدادهای اجلاس جنبش عدم تعهد را هر روز از برنامه "بحث روز" ساعت 13:30 تا 14:30 از شبکه رادیویی تهران بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛هدی نوروزی سردبیر از پخش ویژه برنامه "بحث روز" در روزهای برگزاری اجلاس سران خبر داد و افزود: برگزاري به موقع و موفق اين رويداد‌ تاريخي رسالتي تاريخي است كه بر عهده نسل حاضر از مديران كشور نهاده شده و تلاش‌ همگان را جهت توفيق هرچه بيشتر اين رويداد مهم ملي ـ بين‌المللي مي‌طلبد. شبکه رادیویی تهران نیز در این راستا هر روز ساعت 13:30 با عنوان برنامه "بحث روز" شنوندگان را از آخرین اخبار و رویدادهای اجلاس جنبش عدم تعهد آگاه می سازد.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه زنده " بحث روز " کاری از گروه نیمروزی رادیو تهران است که به بررسی مشکلات، معضلات و موضوعات روز و همچنین بررسی جنبه‌های مختلف مسائل جامعه می پردازد. حضور کارشناسان و عوامل اجرائی شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در استودیو رادیو تهران و پاسخ به سوالات شنوندگان همراه با ارتباط زنده با مهمانان از بخش های ویژه این برنامه است. مهمانی همچون محمد فرقانی سخنگوی ستاد اطلاع رسانی نشست و محمد جواد آغاجری رئیس کمیته رسانه های خارجی و... در این برنامه همراه شنوندگان رادیو تهران خواهند بود.

همچنين؛ صالح اسکندری کارشناس مجری، رضا قربانی و حمادخزائی تهیه کننده، اکبر یاری و علیرضا محمدی گزارشگر از عوامل برنامه بحث روز هستند.

برنامه "بحث روز" را با محوریت اجلاس جنبش عدم تعهد از موج اف.ام ردیف 94 یا ای.ام 1332 بشنوید./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار