مردم استان کرمان در دفاع مقدس رشادت ها وحماسه آفرینی های زیادی را به یادگار گذاشته اند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران مهندس اسماعیل نجار استاندار کرمان در این گفتگوی تلفنی با برنامه سینمایی"هفت" با بیان این مطلب افزود: استان کرمان با عنایت به حساسیت های حال حاضر جهان اسلام و موضوع مهم بیداری اسلامی و با توجه به رشادت های ملت ایران این توفیق را برای برگزاری جشنواره ای به این عظمت به دست آورده است.

وی ادامه داد: علیرغم تلاش های صورت گرفته در ژانر سینمای دفاع مقدس تاکنون متاسفانه فرصتی پیش نیامده که رشادت ها ومظلومیت وایثار عزیزان رزمنده به تصویر کشیده شود و بازتاب درخوری داشته باشد.
نجار در ادامه گفت: تعداد 6500شهید و بیش از1000جانباز در این استان نمایانگر حماسه آفرینی مردم کرمان است واین استان سردارانی دارد که در جنگ 8ساله جنگیدند و درخشیدند وهم درحال حاضر، منشاء خیر و برکت استان هستند.

به گفته وی، استان کرمان آمادگی دارد با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وهنرمندان استان این جشنواره را به نحوه احسن اجرا وعملیاتی  کند که انشاالله تمام کسانی که در این جشنواره حضور می یابند کمال استفاده وخاطره خوبی از کرمان به یادگار داشته باشند.

مهندس نجار، ضمن تشکر از سازمان بسیج مستضعفین و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه استان کرمان هنرمندان قابلی دارد که انتظار می رود آثارهنرمندان وسینماگران بومی هم به این جشنواره راه پیدا کند و زمینه ای برای پیشرفت و تولید آثارهنری و رونق فرهنگ دفاع مقدس در قالب هنر سینما در این استان اتفاق بیفتد خبر داد: از سوم تا هشتم مهر ماه بیش از 500هنرمند داخلی وخارجی میهمان  استان کرمان هستند که امیدواریم  میزبان خوبی برای هنرمندان، مسئولین و کسانی که در جشنواره حضور دارند باشیم./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار