با توجه به حواشی بوجود آمده برای فدراسیون شنای کشورمان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی را از حضور در این رقابت ها محروم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با پایان رقابت های المپیک لندن در حال حاضر دغدغه اصلی بحث تعلیق چند فدراسیون است و در صورتیکه این امر قطعیت پیدا کند سفر تیم های ملی به دلیل بحث تعلیق لغو خواهد شد و ضربه اصلی به پیکر تیم های ملی می خورد.
این گزارش حاکی است، برکناری غلام رضا جعفری از سر پرستی فدراسیون شنا بدون برگزاری مجمع باعث شد تا مجامع بین المللی این عمل را به دور از مواظین قانونی بدانند و احتمال تعلیق فدراسیون شنای کشورمان نیز وجود دارد.
طبق قوانین بین المللی در صورتیکه فدراسیون شنای کشورمان تعلیق شود ملی پوشان از  حضور در مسابقات برون مرزی نیز محروم خواهند شد.
با توجه به این که زمان زیادی تا آغاز این رقابت ها باقی نمانده است فدراسیون شنای کشورمان برای حضور تیم ملی در انتظار پاسخ کنفدراسیون شنای آسیا هستند.
البته با توجه به حواشی بوجود آمده قزاقستان میزبان رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی نیز با ارسال نامه ای ایران از حضور در این رقابت ها محروم شدند.
در صورتیکه عدم حضور واترپوئیست های کشورمان در این رقابت قطعی شود و همچنین بحث تعلیق گریبان فدراسیون شنا را بگیرد از این پس باید شاهد لغو سفر تیم های ملی به رقابت های بین المللی و جهانی باشیم.
در صورتیکه تقسیم کنفدراسیون شنای آسیا نیز همچون میزبان مسابقات باشد واترپوئیست های کشورمان این رقابت ها را از دست خواهند داد.
با توجه به اینکه قایقرانان رشته کاناپلو نیز به دلیل بحث تعلیق، رقابت های جهانی لهستان را از دست دادند تا یک تیم دیگر قربانی بی فکری مسئولان شوند و امیدواریم این اتفاق برای واترپو رخ ندهد./ق
برچسب ها: شنا ، این ، زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار