نماينده ولي فقيه استان مازندران در جمع دانش آموزان معتكف گفت:اقدامات و عملكرد وزارت آموزش و پرورش در امور قرآني و فعاليت هاي تربيتي ، ستودني است.

 به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري در در جمع دانش آموزان معتكف افزود: امروز آموزش و پرورش در خط ولايت است ومديران دلسوز آن در نهايت تعهد براي تربيت دانش آموزان تلاش مي كنند.
نماينده ولي فقيه در استان مازندران ، اقدامات وزير آموزش و پرورش در خصوص فعاليت هاي ديني و قرآني را ستود و گفت: وجود انگيزه ديني در كار آثار و بركات فراواني دارد كه اجراي همين طرح هاي اعتكاف دانش آموزي ، حفظ قرآن ، مدارس قرآني و امثال آن نمونه اي از بركات اقدامات آموزش و پرورش است و چنين تربيتي است كه انسان را به سعادت مي رساند.
آيت الله طبرسي اضافه كرد: سرمايه انساني بزرگترين و مهم ترين سرمايه هر كشوري است كه از درون آموزش و پرورش رشد پيدا مي كند و اگر درست به بهره برداري برسد مي توانيم ادعا بكنيم كه به معناي واقعي كشور ي مستقل هستيم .
وي در خصوص جايگاه معلمي نيز به قدرت و توانايي پالايش ، آرايش و تربيت شخصيت دانش آموزان توسط اين قشر اشاره كرد و افزود : نياز آينده جامعه به مهندس ، پزشك ، روحاني از دستان هنرمند معلم تامين مي شود ./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار