دبير انجمن اسلامي دانشگاه شهيد چمران اهواز برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها در تهران را از مهم‌ترين رويدادهاي سياسي كشور بعد از پيروزي انقلاب دانست.

ايمان عطايي‌فر دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، برگزاري اجلاس سران غيرمتعهد در تهران را از مهم‌ترين رويدادهاي سياسي كشور بعد از انقلاب دانست و اظهار داشت: حضور 51 كشور در سطح دنيا علي‌رغم تمام تهديدها و تفرقه‌‌افكني‌هاي آمريكا يك فرصت مناسب براي ايران در منطقه و جهان به حساب مي‌آيد.

وي افزود: با توجه به آخرين‌ ماه‌هاي رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد و بنا به تاکيدات مقام معظم رهبري، اين دولت بايد نهايت تلاش خود را در گسترش بيداري اسلامي و حل اختلافات منطقه ايفاء كند.

اين فعال دانشجويي برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران را يک موقعيت مناسب براي ايران دانست و خاطرنشان كرد: علاوه بر قوه مجريه، بايد نهادهاي مدني در كشور هم در خصوص حل بحران بحرين و سوريه اقدامات لازم را انجام داده و اعتراض خود را نسبت به جنايات دشمن در منطقه و همچنين حمايت ملت ايران از ملت بحرين را به گوش جهانيان برسانند.

وي در پايان خاطرنشان کرد:‌ مسئولان کشور که زحمات بسياري براي برگزاري اجلاس در تهران متحمل شده‌اند، بايد با بهره‌گيري از موقعيت اجلاس، از فضاي موجود به نفع ايران و ستمديدگان جهان اسلام استفاده کنند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار