اهالي منطقه الدراز در بحرين در راهپيمايي با شعار «زنداني انديشه» شرکت کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شرکت کنندگان در اين راهپيمايي با حرکت در خيابان ها و کوچه هاي اين منطقه خواستار آزادي نبيل رجب فعال حقوق بشر بحريني و ديگر بازداشت شدگان شدند.

به محض رسيدن شرکت کنندگان در راهپيمايي به ورودي منطقه نيروهاي رژيم آل خليفه با استفاده از گازهاي اشک آور و سمي اقدام به سرکوب و پراکنده کردن آنها کردند.

راهپيمايان ضمن سردادن شعار الله اکبر شعارهايي نيز در حمايت از نبيل رجب سر دادند و بر مسالمت آميز بودند اعتراضات و انقلاب مردم بحرين تاکيد کردند و شعارهايي را نيز عليه رژيم آل خليفه و سرکرده آن حمد بن عيسي سردادند.
 
تظاهرکنندگان در منطقه الدراز عليه رژيم آل خليفه شعار دادند و سرنگوني آن را خواستار شدند.
در جريان تظاهرات درگيري هايي بين تظاهرکنندگان و نيروهاي رژيم آل خليفه روي داد.

شمار زيادي از مردم الدراز در حالي که تصاوير نبيل رجب را در دست داشتند در تظاهراتي در حمايت از وي شرکت کردند و آزادي وي و ديگر بازداشت شدگان را خواستار شدند.

همچنين شرکت کنندگان در اين راهپيمايي با سردادن شعارهايي خطاب به سران رژيم آل خليفه تاکيد کردند مردم شما را نمي خواهند.
 
راهپيمايان پلاکاردي را با خود حمل مي کردند که روي آن شعاري در مخالفت با ديکتاتوري و حمايت از دموکراسي نوشته شده بود.

جوانان انقلابي بحريني تصاويري از سرکوب وحشيانه راهپيمايي جوانان مناطق ابوصيبع و الشاخوره که در حمايت از نبيل رجب و به نشانه وفاداري به شهيد حسام الحداد برگزار شده بود منتشر کردند.
 
در اين تصاوير صحنه هايي از شليک گاز اشک آور به سمت جوانان معترض بحريني و نيز پرتاب بطري هاي آتش زا به سمت نيروهاي رژيم آل خليفه ديده مي شود.

جوانان بحريني در مناطق ابوصيبع و الشاخوره در جريان تظاهرات حمايت از نبيل رجب فعال حقوقي بحريني با نيروهاي رژيم آل خليفه درگير شدند. شدت استفاده از گاز اشک آور عليه جواناني که شعار الله اکبر سر مي دادند به حدي بود که دود غليظي منطقه را پوشانده بود.


برچسب ها: بحرین ، تظاهرات ، نبیل ، رجب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار