نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلف شدن وقت نمایندگان مجلس در عزل و نصب مدیران استانی ظرفیت نماینده را هدر می دهد و خیانت به امانت مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنکاران کرمانشاه

عبدالرضا مصری با بیان اینکه لازم است برای هر جابجایی هزینه و فایده را در کنار هم بررسی کنیم و تنها در صورتی که جابجایی مدیر به مصلحت مردم است این کار را انجام داد ادامه داد: باید تفکر حذفی و برداشتن یک مدیر زمانی اجرا شود که ارشاد، اصلاح و تقویت آن مدیر پاسخگو نباشد.

این نماینده مجلس با انتقاد از جابجایی مسئولان بدون توجه به توانایی آنها گفت: عزل یک مدیر برای جایگزین کردن یک شخص خاص دیگر دلسوزی برای مردم نیست.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنها مردم می توانند درخصوص عملکرد مسئولان ارشد استانی نظر دهند، یاد آور شد: نباید عملکردها را به صورت صفر و صد بررسی کرد.

وی اشاره ای هم به اقدامات صورت گرفته در سالهای اخیر برای حمایت از محرومین و مستضعفینن داشت و گفت: نظام هماهنگ بازنشستگان، بیمه رانندگان، باربران، خادمان مساجد، کارگران ساختمانی قالیبافان و کارگران روزمزد،پرداخت سهام عدالت و....از جمله این اقدامات است.

مصری در خصوص وضعیت پروژه پالایشگاه آناهیتا هم اظهار داشت: توقف این پرژه خیانت به کشور و استان کرمانشاه است.

وی از پالایشگاه آناهیتا به عنوان یک طرح ملی یاد کرد و افزود: پیگیری های لازم برای شروع مجدد پروژه آناهیتا در دستور کار قرار دارد و به هیچ وجه این طرح  بزرگ را از دست نخواهیم داد.

نماینده کرمانشاه گفت: این طرح با چهار هزار میلیارد تومان سرمایه اولیه و دو هزار نفر اشتغال زایی مستقیم طبق یک زنجیره حیاتی حساب شده طراحی شده است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، تلف ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.