روند افزايش دلار در هفته گذشته در بازار داخلي به شدت متاثر از ورود دلار و افزايش عرضه كند شده بود كه ورود شايعات به بازار محور مذاكرات روز جمعه آژانس با ايران، قيمت دلار را در آخرين روز هفته 27 تومان بالا برد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، قيمت دلار كه در اين روزها با افزايش عرضه و ورود دلار به بازار كنترل مي شد به بازار داغ شايعات بر سر مواضع ايران در مذاكرات روز جمعه آژانس با ايران و برخي تيترهاي شتاب زده سبب شد تا دلار با افت و خيزهايي همراه شود.

براساس اين گزارش در روز شنبه دلار با عقب نشيني 5 توماني و با بهاي 2119 تومان، درهم امارات و يورو با كسر 1 تومان و با بهاي 578 و 2619 تومان در بازار ارز به فروش رسيدند، اما پوند انگليس بدون نوسان و با بهاي 3348 تومان معامله شد.

اين گزارش حاكيست، در روز سه شنبه با جولان دادن شايعات در بازار در كنار تزريق دلار، قيمت دلار بعد از افت و خيرهايي روي 2130 تومان قرار گرفت كه نسبت به آغازين هفته 11 تومان افزايش داشت، هر يورو و پوند هم همگام با دلار شاهد افزايش 21 و 12 توماني بودند كه با بهاي 2640 و 3360 تومان در بازار فروخته شدند، هر درهم امارات در اين روز تنها 1 تومان افزايش يافت.

برپايه اين گزارش روند افزايشي ارزها در روز چهارشنبه هم ادامه پيدا كرد و بازار به ارزش دلار 6 تومان و به يورو 28 تومان افزوده شد، هر پوند و درهم امارات هم با افزايش به 3370 و 582 تومان رسيدند.

شايان ذكر است، بيشترين افازيش قيمت را در هفته گذشته دلار در روز پنجشنبه تجربه و با رشد 27 توماني تجربه كرد.

يورو و پوند هم در اين روز با ثبت بيشترين رشد قيمت يعني افزايش 52 و 75 توماني با بهاي 2720 و 3445 تومان در بازار ارز به فروش رسيدند، درهم امارات هم با رشد 8 توماني به 590 تومان رسيد./س
برچسب ها: دلار ، ارز ، یورو ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار