استاندار آذربايجان شرقي در جمع مردم هريس با اشاره به حضور مقام معظم رهبري در جمع زلزله‌زدگان، گفت: مقام معظم رهبري با حضور در اين مناطق و بررسي مشكلات و نحوه امدادرساني در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌هاي اهر، ورزقان و هريس ثابت كردند كه ايران يكپارچه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، احمد عليرضا‌بيگي در جمع مردم زلزله‌زده هريس،‌ گفت:‌ اين حضور نشان داد كه آسيب‌ديدگان زلزله‌زده ارسباران تنها نيستند .

وي با اشاره به فرصت‌طلبي برخي از اين زلزله،‌ اظهار كرد: آمريكا به دليل وحدت و همدلي موجود در ايران از هر فرصتي استفاده مي‌كند ولي همدلي مردم موجبات نااميدي اين استكبار را فراهم كرده است.

عليرضابيگي ادامه داد: دولت و مسوولان استاني سعي دارند مردم به آرامش برسند و در دستيابي به اين هدف ازهيچ امري فروگذار نيستند.

وي با بيان اينكه همت دولت رفع مشكلات مردم اين مناطق است، گفت: مصوبات هيات دولت بستر رفاه مردم منطقه را فراهم كرده است.

وي ابراز اميداوري كرد، مردم اين منطقه بتوانند با اعطاي تسهيلات دولتي آينده ديگري را براي خود رقم بزنند.

استاندار آذربايجان شرقي يادآور شد: دولت و مسوولان استاني هم قسم شده‌اند از عيد فطر تا عيد قربان چادر‌هاي مناطق زلزله‌زده را به خانه‌هاي مستحكم تبديل كنند و اين ماموريت بر عهده بنياد مسكن قرار داده شده است.

عليرضا‌بيگي تصريح كرد: براي هر 50 واحد مسكوني يك مهندس ناظر در نظر گرفته شده است تا خانه‌هاي آسيب‌ديده به صورت زيربنايي و با رعايت اصول مهندسي ساخته شوند.

وي با اشاره به حضور 74 هزار زلزله‌زده در زير چادر‌ها، گفت: تحقق آرامش و شرايط ايده‌آل براي زلزله‌‌زدگان  نيازمند ياري ملت است.

وي  خاطرنشان كرد: دغدغه فكري رييس جمهور معطوف به مناطق زلزله‌زده است و حل مشكلات مردم اين مناطق را در قالب مصوبات هيات دولت پيگيري مي‌كند./ب

برچسب ها: قربان ، چادر ، تبدیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.