امام جمعه دماوند گفت: برخی جاده‏ های مواصلاتی این شهرستان را نیازمند بازسازی کلی و برخی دیگر را نیازمند بهسازی و ترمیم است.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهرک صنعتی صالح ‏آباد از مسیر دسترسی چندان مناسبی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: اگر این منطقه صنعتی با استفاده از همین مسیر موجود واحد های کاری خود را راه‏اندازی کند، شاهد تشکیل قتل‏ گاهی در آن منطقه خواهیم بود.

علاءالدینی افزود: از این رو، باید از همین امروز فکری برای تعریض و توسعه جاده صالح‏ آباد کرد.

امام جمعه دماوند بیان کرد: امسال شهرستان دماوند در مجلس شورای اسلامی فاقد نماینده است و باید مشکلات مردم از طریق تریبون نماز جمعه و همچنین قلم خبرنگاران به مسئولان استانی و کشوری منتقل شود.

وی با بیان اینکه شاهد قطعی آب 20 ساعته در کیلان هستیم، ارتقای امکانات زیر بنایی در نقاط مختلف شهرستان دماوند را نیازمند نگاهی ویژه خواند.

علاءالدینی ، آب و کمبود این ماده حیاتی در دو بخش شرب و زراعی را دیگر کاستی بزرگ این شهرستان خواند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: شهری مانند کیلان با قدمتی نزدیک به شش دهه به گفته مردم این شهر در شبانه‏ روز تنها چهار ساعت از آب برخوردارند.

وی اضافه کرد: نماز عید سعید فطر فرصتی مغتنم برای نزدیکی دل‏ ها و تقویت انسجام در شهرستان بود تا مشکلات زیربنایی منطقه رفع شود./س

برچسب ها: جاده ، دماوند ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.