اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان كرمانشاه با حضور معاون وزیر ارتباطات، مدیركل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارتباطات و جمعی دیگر از مسوولان كشوری و محلی در كرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه مدیركل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ارتباطات  گفت: از مواد 37 تا 40 قانون خدمات كشوری، اجرای دولت الكترونیك و تكریم ارباب رجوع مورد تاكید قرار گرفته است.

' عبدالله مهدی قلی ' راه اندازی ادارات ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ها را گامی مهم در اجرای این قانون خواند و افزود: این اداره می تواند در بحث دولت الكترونیكی، تكریم ارباب رجوع و تسریع و كیفیت بخشی به كارها در كل استان های كشور پیش قدم شود.

وی با بیان اینكه در ماده 46 برنامه پنجم توسعه بر استفاده از این پتانسیل در كشور تاكید شده، گفت: در این راستا تا پایان امسال حدود 60 درصد از خانوارهای ایرانی باید به تلفن ثابت و همراه و اینترنت و پست الكترونیك ارایه خدمات شوند.

مهدی قلی ادامه داد: همچنین باید از پتانسیل راه اندازی این اداره كل در استان ها برای تكمیل روستاهای بالای 20 خانوار به شبكه ارتباطات استفاده شود.

وی كسب جایگاه نخست اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، توسعه دولت الكترونیك با محوریت ارایه خدمات دولتی، توسعه تجارت و بانكداری الكترونیكی، توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی در فضای مجازی، توسعه سلامت و رفاه اجتماعی، توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات، گسترش امنیت در فضای اطلاعات را از جمله برنامه های پیش روی ادارات كل ارتباطات و فناوری در كشور عنوان كرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.