سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد اعلام کرد بازار نقل و انتقالات برای این تیم تعطیل شده است و آخرین قرارداد این فصل آنها نیز به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، مهاجم 18 ساله کشور شیلی به دنبال رابین فان پرسی، شینجی کاگادا نیک پاول و الکساندر باتنر به اوتلفورد آمده است و به قول سرمربی این تیم او آخرین قرارداد فصل جدید سرخپوشان است، فرگوسن همچنین می گوید آنها تمایلی به فروش هیچکدام از بازیکنان نیز ندارد و شایعات پیرامون فروختن بارباتو را نیز مردود اعلام کرد.

وی در این ارتباط گفت: ما به طور قطع دیگر خرید نخواهیم کرد و صحبت هایی که ارتباط با فروش هیچ بازیکنی ارتباط با فروش هیچ بازیکنی نیز وجود ندارد.

بازیکن رکورددار یونایتدی ها، بارباتو نیز از زمان آمدن فان پریسی به این تیم مورد توجه اکثریت باشگاه های اروپایی قرار گرفته است.

هنریکه گزینه های فرگوسن برای خط حمله را افزایش می دهد و حالا او انتخاب های فراوانی برای مهاجمان خود دارد.

او با 1081 متر قد در 11 مرتبه ای که لیگ کشور شیلی حضور پیدا کرده است 8 بار گلزنی کرده است.

فرگوسن در ارتباط با او گفت: ما از زمانی که او 14 سال دارد او را می شناسم و همان زمان نیز تصمیم داشت با وی قراردادی امضا کنم او فصل فوق العاده ای با تیم زیر 20 سال شیلی پشت سر گذاشته است و بی شک امسال بهترین زمان برای امضای قرارداد با اوست./مح

برچسب ها: فرگوسن ، هنریکه ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار