معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از راه اندازی 274 طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در کشور خبرداد.

 

صادقی در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی خمین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک با اشاره به وجود 682 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور خاطر نشان ساخت: بیش از28 هزار واحد صنعتی در این شهرک‌‌ها مشغول فعالیت هستند که فعالیت این واحدها منجر به اشتغال 581 هزار نفر شده است.

وی ادامه داد: در هفته دولت نیز 274 واحد صنعتی جدیدبا 7 هزار و 700 فرصت شغلی جدید و 7 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان‌های مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: مصرف برق واحدهای صنعتی پس از هدفمندسازی یارانهبا وجودکاهش خوب مصرف برق در بخش خانگی در بخش صنعت به دلیل توسعه ظرفیت‌ها و توسعه واحدهای صنعتی افزایش یافته است.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه پیرامون واگذاری شرکت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی گفت:‌مطابق اصل 44 قانون اساسی اداره امور و مالکیت‌های شهرک‌های صنعتی باید به خود واحدهای صنعتی واگذار شود که در سطح سازمان صنایع کوچک این اقدام آغاز شده اما در استان‌ها یک شرکت و نهادی را داریم که متولی و حامی صنایع کوچک است و نقش حاکمیتی دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.