شهردار پرند گفت: شهرداري پرند آمادگي لازم براي همكاري با بخش خصوصي براي ساخت مجموعه‌هاي خدماتي، رفاهي و عمراني را دارد؛ تکميل و راه‌اندازي درياچه مصنوعي بزرگ پرند از جمله برنامه‌هاي طولاني‌مدت شهرداري است كه باعث تغيير اقليم آب و هواي پرند خواهد شد.

فتحعلي همتي در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه از پايان شهريور ماه مسئوليت مديريت شهري شهر پرند در اختيار شهرداري قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: تا‌کنون مطالعات تخصصی و کارشناسي در سه فاز صفر‌، 1‌، 2 پرند توسط بنده با همکاري مسئولان فرمانداري صورت گرفته تا بتوان با استقرار کامل شهرداري کارهاي خدماتي و رفاهي خود را با توجه به نياز مردم آغاز کنيم.

وي با اشاره به اينکه شهرداري پرند در يکي از ساختمان‌هاي شرکت عمران که در اختيار شهرداری قرار داده مستقر خواهد شد، افزود: ساختمان 2 طبقه‌اي که شرکت عمران در اختيار شهرداري قرار داده براي کارهاي اوليه مناسب است لذا در آينده زميني را براي ساختن ساختمان شهرداري در نظر خواهيم گرفت تا در آینده شهرداري ساختماني مستقل داشته باشد.

*مترو تهران ـ پرند اواسط سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد

همتي در ادامه با بيان اينکه وضعيت حمل‌ و‌ نقل عمومي در پرند شرايط مناسبي ندارد، اذعان داشت: با توجه به اينکه خط مترو تهران ـ پرند طبق توافقات صورت گرفته شده در اواسط سال آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد شهرداري براي ارتقا کيفي و کاهش مشکلات مردم در رفت و آمد خود به تهران و ديگر شهرهاي اقماري در آن منطقه قصد دارد با تاسيس سازمان حمل‌ و نقل در شهرداري و گرفتن اتوبوس و خودروهاي سواري مناسب در اين شهر مشکلات را در بخش حمل و نقل حل و فصل کند.



اولين شهردار پرند با مهم خواندن اين مسئله که بهترين و مهم‌ترين افراد براي نشان دادن نواقص و مشکلات شهر مردم هستند، بيان کرد: با شرکت در مراسم‌هاي مختلف فرهنگي و هنري و نماز جمعه و هم صحبتي با مردم توانستيم مشکلات و نواقص و کمبودهاي شهر را به خوبي شناسايي و حتي براي برطرف کردن آن‌ها پيشنهادهاي بسيار خوبي هم از طرف مردم دريافت کردیم که اين همکاري مردم باعث قوت قلبي به من برای خدمت بیشتر خواهد بود.

وي در خصوص مشکلات آب‌رساني شهر پرند گفت: در فازهاي صفر و 1 و 2  که در اختيار شهرداري خواهد بود تنها در ايام ماه مبارک رمضان مشکلاتي در اين  بخش مشاهد شده که با تمهيدات لازم در اين 3 فاز و تامين آب شرب مناسب از تهران و کانال محموديه مشکلات آبرساني در اين فازها به پايان رسيد و مردم ديگر شاهد قطعي و افت فشار آب خانه‌هاي خود نیستند.

همتي با بيان اينکه مشكلات زيادي در مورد خدمات بانكي وجود دارد، اظهار داشت: طي بازديدهايي که از بانک‌هاي سطح شهر داشتيم، با صف‌ها و مراجعه‌کنندگان زيادي برخورد کردم که براي حل مشکل در حال رايزني با معاون برنامه‌ريزي فرمانداري رباط‌كريم براي جلسه با سرپرستان بانک‌هاي دولتي و خصوصي هستيم تا هرچه زودتر شعبه‌هاي جديد و ديگر خود را در شهر تاسيس کنند.

وي با اشاره به اينكه تعامل با بخش خصوصي و جذب سرمايه‌هاي خارجي براي پيشرفت شهر بسيار تاثير‌گذار خواهد بود، تصريح كرد: شهرداري پرند آمادگي لازم براي همكاري با بخش خصوصي براي ساخت مجموعه‌هاي خدماتي و رفاهي و عمراني را دارد و براي اين كار برنامه مدوني را تدوين و به اجرا خواهد رساند.



*ساخت 2 كلانتري در پرند

شهردار پرند در خصوص ارتقا و افزايش امنيت مردم در شهر گفت: طبق جلساتي که با فرماندار رباط‌کريم و فرمانده انتظامي ويژه غرب استان داشتيم، مقرر شده بخش آگاهي، نيروي انتظامي، بخش مبارزه با مواد مخدر و راهنمايي و رانندگي رباط‌کريم به پرند منتقل مي‌شود و ساخت 2 کلانتري مجهز ديگر در شهر پرند آغاز شود.

همتي با اشاره به اينکه شرکت عمران آمادگي خود را براي ساخت 2 کلانتري ديگر در شهر پرند اعلام کرده است، عنوان کرد: براي ساخت کلانتري نيازمند نقشه‌هاي تخصصي نيروي انتظامي براي ساخت کلانتري هستيم تا با ارسال اين نقشه به شرکت عمران ساخت اين 2 کلانتري به سرعت آغاز شود.

وي در پاسخ به اظهارات برخي شهروندان شهر پرند در خصوص وجود سگ‌هاي ولگرد در هنگام شب که مشکلات عديده‌اي براي عبور و مرور شهروندان به وجود آورده‌اند، گفت: تا‌کنون شکايتي در اين خصوص به بنده نشده اما جمع‌آوري احشام ولگرد وظيفه شهرداري است و مردم در صورت مشاهده و اعلام خبر آن، مي‌توان اين قضيه را پيگيري كنند.

شهردار پرند پروژه درياچه مصنوعي پرند را از پروژه‌هاي بزرگ و نام‌دار اين شهر خواند و تصريح كرد: تکميل و راه‌اندازي درياچه مصنوعي بزرگ پرند از جمله برنامه‌هاي طولاني‌مدت شهرداري براي اين شهر است كه باعث تغيير اقليم آب و هواي شهر پرند خواهد شد.

همتي در خاتمه گفت:‌ تا‌کنون اقدامات رو به جلو و مثبتي در زمينه آب‌رساني صورت گرفته شده که در اين بين ساخت تصفيه‌خانه از جمله کارهاي مهم و تاثير‌گذار در زندگي مردم به شمار مي‌رود و ساخت و بهره‌برداري از آن موجب انقلاب بهداشتي در شهر خواهد شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: شهردار ، نیروی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۱۳:۳۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط میتونم بخندم
مملکت شده لب و دهن،شو و نمایش ایده آل در حرف و کلمات
توروخدا نگید در حضور مردم و فهمیدن مشکلاتشون
از فاز ۳ به بعد که اصلا آدم هم حساب نمیشن
پرند نگو بگو سر گردنه دزدخونه
مسکن مهر آشغالو کردن تو پاچه و امسال هم برای تحویل
پروژه ها دکان بازار دزدی راه انداختن تا ۵ میلیون نقد نزنی به کارت و شماره حساب شخصیشون کلیدتو نمیدن
شرکت عمران هم سرکرده دزدا با هم هستن
واقعا متاسفم برای این شهر پر از مدیر و مسئول دزد بیشرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
باسلام.شهرداری باید برای تمام قسمتهای پرند باشه نه فقط فاز 0،1،2،3.ما فاز5هستیم مشکلاتمون رو به شهرداری می گیم.جواب مسولین به مااین هست که فاز5 مربوط به شهرداری نمیشه.باید به عمران بگید
Iran (Islamic Republic of)
دستاران
۰۳:۴۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
سلام ازاینکه مدیر بالیاقتی سمت شهرداری رابرعهده گرفته خوشحالم چون با حضور اقای همتی اینده بسیار درخشان در این شهر به چشم می اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۱
با گذشت 2 ماه هنوز حضور شهرداري در شهر محسوس نيست
آخرین اخبار