به فاصله 4 روز مانده به افتتاحيه بازي هاي پارالمپيک اخبار کاروان اعزامي ايران به شرح ذيل است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  يکى از تيمهاى آماده سازى کاروان ورزشى ايران در پارالمپيک لندن، تيم آمادگى روانى است .
 دکتر واعظ موسوى مسئول کميته آماده سازى روانى کاروان اعزامى ايران مى گويد فدراسيون جانبازان و معلولين يکى از فدراسيونها پيشرو در استفاده از خدمات مشاوره اى در حوزه آماده سازى روانى بوده است .
 واعظ موسوى اضافه کرد کارما در قالب يک تيم 6 نفره از مجربترين متخصصان از بهمن سال 90 با ورزشکاران اعزامى به بازيهاى پارالمپيک شروع شده و تا کنون 1800 نفر – ساعت کار مشاوره و کارگاه ههاى آمادگى روانى براى سرمربيان و ورزشکاران برگزار کرده ايم که در نوع خود کم نظير است.
 عضو هيات علمى دانشگاه امام حسين درباره استقبال کادر فنى از حضور متخصصان آمادگى روانى در اردوها و کار با ورزشکاران اعزامى به بازيهاى پارالمپبک گفت : بدون ترديد همکارى و همراهى کادر فنى و سرمربيان تيمها با اعضاى تيم ما مناسب بود و نتيجه آن را هم در بازيها خواهيد ديد.
 خسروى وفا : کاروان اعزامى در بهترين شرايط است
محمود خسروى وفا رئيس کميته ملى پارالمپيک ايران به هنگام ورود به محل برگزارى بازيهاى گفت : به لحاظ روحيه تيمى بهترين کاروان اعزامى ايران را در طول دوره هاى گذشته داريم و پيش بينى من كسب نتايجى بهتر از پارالمپيک پکن است .
 رئيس كميته ملى پارالمپيك ايران درباره ويژگيهاى کاروان ايران که با نام دلوار و با شعار توکل، تلاش و ميثاق با شهدا وارد اين بازيها مى شود گفت : با يک بررسى گسترده از اعزام هايى که از سال 1996 آتلانتا تا به 2008 پکن داشتيم تمامى اشکلات را رفع کرديم و با استفاده از تجارب گسترده اى که براى ما به جا مانده است براى بازيهاى لندن يکى از بهترين اعزامهاى ادوار گذشته را داشته ايم خسروى وفا گفت از همه ورزشکاران خواسته ام بدون استرس از نتيجه مدالى، آنچه در توان دارند را ارائه دهند و نگران چيزى نباشند
 رئيس کميته ملى پارالمپيک با شاداب توصيف کردن فضاى روحى تمامى ورزشکاران کاروان دلوار در بازيهاى پارالمپيک لندن اضافه کرد ما براى ايجاد اين شرايط علاوه بر بهره گرفتن از شويه هاى علمى و تجربى، تلاش کرديم آن روحيه ايثار و همراهى و برادرى که در سالهاى دفاع مقدس را آموخيتم در بين همه افراد از مسئولان و کادر اجرايى گرفته تا مربيان و ورزشکاران ايجاد کنيم و نتيجه آن شادابى امروز کاروان اعزامى ايران به بازيهاى پارالمپيک لندن است.
رئيس کميته پارالمپيک در مورد مورد نتايج ورزشکاران هم گفت : هر موفقيتى باشد مربوط به کار تيمى مجموعه ماست و اگر نقطه منفى هم برجاى ماند من همه مسئوليت آن را به گردن ميگيرم . چهاردهمين دوره بازيهاى پارالمپيک از هشتم شهريور رسما در شهر لندن آغاز ميشود و تا 19 شهريور ادامه خواهد داشت. 
      کلاس بندى ورزشکاران ايران در بازيهاى پارالمپيک لندن طى دو روز انجام ميشود.
 دکتر بهروز برجسته معاون فنى کاروان ايران با اعلام اين خبر گفت : بعد از استقرار ورزشکاران در دهکده بازيها، جمعه کار کلاس بندى تعدادى از ورزشکاران در رشته هاى جودو نابينايان، دو وميدانى، فوتبال هفت نفره و واليبال نشسته شروع ميشود . برجسته درباره آمادگى تيمهاى اعزامى وبرنامه تمرينى آنها هم گفت : تا قبل از مراسم افتتاحيه در روز هشتم شهريور، کميته برگزار کننده برنامه محلهاى تمرين تيمها را معلوم کرده است و در کنار آن ما در جلسات فنى تمامى تجهيزات، لباسها و موارد عمومى را کاملا کنترل ميکنيم./با
برچسب ها: پارالمپیک ، ورزش ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار