يک کارشناس سياست خارجي گفت: متجاوزين به خاک سوريه بايد بدانند که هرگونه حمله نظامي به اين کشور عواقب خطرناک و جبران ناپذيري در پي خواهد داشت.

احمد‌ دستمال‌چي در گفتگو باخبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيروزي‌هاي چشمگير ارتش سوريه در مقابل تروريست‌ها گفت: دولت سوريه با درايت نيروهاي نظامي خود توانسته است پيروزي‌هاي چشمگيري بويژه در شهر حلب کسب کند.

وي در ادامه با اشاره به ترفندها و نقشه‌هاي آمريکا و غرب براي متشنج کردن اوضاع سوريه افزود: آمريکا، غرب و کشورهاي مرتجع عرب با همراهي ترکيه در صدد بر هم زدن آرامش در سوريه بوده، اما دولت سوريه توانسته است تمامي فتنه‌هاي غربي، عربي را خنثي سازد.

دستمال‌چي با اشاره به حمايت جمهوري اسلامي ايران از نظام سوريه تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران پشتيبان کشور سوريه و جبهه مقاومت در منطقه بوده، چرا که ايران و سوريه دو کشوري هستند که مي‌توانند رژيم صهيونيستي را به خاک مذلت کشانده و اين رژيم جعلي را در منطقه خاورميانه منزوي کنند.

اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به اينکه هرگونه حمله نظامي عليه سوريه عواقب ناگواري براي متجاوزين خواهد داشت خاطر نشان کرد: متجاوزين به خاک سوريه بايد بدانند که هرگونه حمله نظامي به اين کشور عواقب خطرناک و جبران ناپذيري در پي داشته و ابعاد اين تجاوز مي‌تواند کل منطقه خاورميانه و حتي جهان را تحت تاثير قرار دهد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار