استاندار اصفهان گفت: افتخار آفرینی تیم كشتی فرنگی ایران در بازیهای المپیك لندن موجب شد تا نگاه ها به ورزش كشور تغییر كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان عليرضا ذاكر اصفهاني در دیدار 'رسول جزینی' مربی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان كه در كنار 'محمد بنا' كار آماده سازی كشتی گیران كشورمان در بازیهای المپیك لندن را برعهده داشت، گفت: دشمنان این نظام در المپیك لندن سعی داشتند تا توانمندی جوانان ایران اسلامی را ضعیف معرفی كنند اما درخشش ورزشكاران ایرانی بویژه كشتی فرنگی،آنان را از دستیابی به این هدف ناامید كرد.

وی حضور جزینی در كادر فنی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان و درخشش این تیم در بازیهای المپیك لندن را افتخاری بزرگ برای ورزش استان اصفهان دانست.

ذ اكر اصفهاني تاكید كرد: كمبود امكانات نباید بهانه ای برای كم كاری در ورزش شود و رشته های مختلف ورزشی باید تمهیدات لازم را برای توسعه و پیشرفت ورزش استان بیش از پیش فراهم كنند.

وی تاكید كرد: راهكارهایی لازم كه پیشكسوتان و دلسوزان ورزش كشتی اصفهان بیان می کنند باید عملیاتی شود و رسانه های استان نقش مهمی در این راستا برعهده دارند.

استاندار اصفهان همچنین به علاقه مردم اصفهان به كشتی اشاره كرد و گفت: با توجه به این انگیزه، مسوولان ورزش استان و كشتی اصفهان باید زمینه توسعه و پیشرفت این رشته را فراهم كنند.

استاندار اصفهان بر تمركز زدایی ورزش استان از فوتبال تاكید كرد و گفت:باشگاه های ورزش استان نباید فقط به فوتبال متمركز شوندبلكه باید در سایر رشته ها بویژه رشته های مدال آور از جمله كشتی سرمایه گذاری كنند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.