عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اجلاس عدم تعهد باطل کننده سحر و توطئه دشمنان جمهوري اسلامي است.

حسن غفوري‌فرد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه حزب موتلفه اسلامي تاکنون به بررسي مصداقي کانديداهاي رياست‌جمهوري ورود پيدا نکرده است، گفت: حزب موتلفه اسلامي در حال نوشتن آئين‌نامه نحوه کار است و تاکنون به بررسي مصداقي کانديداها انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم ورود پيدا نکرده است.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: تاکنون هيچ کانديدايي به صورت رسمي و علني اعلام آمادگي نکرده است و در موتلفه اسلامي در حال بررسي معيارهاي کانديداها هستيم.

وي تصريح کرد: در حال حاضر ورود به بررسي مصداقي کانديداها زودهنگام است و به نظرم شايد تا دو يا سه ماه آينده هم به بررسي مصداقي کانديداها ورود پيدا نکنيم.

غفوري‌فرد درباره اجلاس سران عدم تعهد، اظهار داشت: اجلاس عدم تعهد در حقيقت خنثي کننده سحر و توطئه‌هايي است که جبهه استکبار طي چند سال گذشته عليه جمهوري‌اسلامي طراحي کرده بود.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي حضور کشورهاي مختلف در اين اجلاس را خط بطلاني بر سياست منزوي کردن جمهور اسلامي از سوي آمريکا و رژيم صهيونيستي دانست و ادامه داد: جمهوري اسلامي جايگاهي غيرقابل انکار در عرصه جهاني دارد و کشورهاي قدرتمند دنيا هم متوجه قدرت جمهوري اسلامي در منطقه شده‌اند.

وي اظهار داشت: توطئه‌هاي استکبار جهاني عليه کشورمان به بن بست رسيده است و آنان پي برده‌اند که نمي‌توانند ايران را منزوي کنند.

غفوري فرد افزود: اجلاس عدم تعهد نشان مي‌دهد که ايران اسلامي جايگاهي بي‌نظير و بي‌بديل در سياست جهان و خاورميانه دارد.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: اين اجلاس نظر بسياري از کشورها را نسبت به ايران تغيير خواهد داد و اميدواريم که دنيا سر عقل بيايد، البته برگزاري اين اجلاس نشان مي‌دهد که تحريم‌ها بي تاثير بوده و باطل کننده سحر دشمنان خواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار