نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر نقش رهبری در پیروزی های بزرگ ملت ایران در مقابل دشمنان گفت: رهبری اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی و عامل اتحاد ، همدلی و انسجام ملی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ،نادر قاضی پور در آیین تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس كه به مناسبت آغاز هفته دولت در مزار شهدای انقلاب اسلامی ارومیه برگزا شد افزود: آنچه كه تا كنون موجب پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی و داخل كشور شده اتحاد و همدلی مردم بوده كه بر مدار و محور رهبری شكل گرفته است.

وی وجود رهبر معظم انقلاب برای مردم ایران و همه مسلمانان جهان را مایه سربلندی ، عزت و سرافرازی دانست و اظهار داشت: پیروزی و موفقیت ملت ایران در آینده نیز منوط به پیروی از مقام معظم رهبری است.

قاضی پور با اظهار تاسف از بروز زمین لرزه شدید در آذربایجان شرقی و برجای گذاشتن خسارات مالی و تلفات انسانی گفت: مسوولین هر چه در توان دارند باید برای رفع مشكلات زلزله زدگان به كار گرفته و در اسرع وقت مایحتاج ضروری زلزله زدگان را تامین كنند.

وی خطاب به مسوولین آذربایجان غربی از اقداماتی كه تا كنون در جهت كمك رسانی به زلزله زدگان انجام گرفته تقدیر كرد و اظهار داشت: با توجه به واگذاری بخشی از مسوولیت های بازسازی به این استان، لازم است مسوولین با تجمیع امكانات و ظرفیت ها، هر چه سریعتر نسبت به بازسازی مناطق زلزله زده اقدام كنند.

قاضی پور موقعیت زلزله زدگان آذربایجان شرقی را بسیار خطیر عنوان كرد و گفت: فصل سرما در این مناطق خیلی زودتر از دیگر مناطق كشور فرا می رسد، حیوانان وحشی و درندگان در این مناطق حضور دارند، زندگی در چادر برای زلزله زدگان در ماههای آینده امكان پذیر نیست، لازم است حتما آسیب دیدگان از زلزله سرپناه مطمئن در اختیار داشته باشند.

نماینده مردم ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با تاكید بر اهمیت نماز جمعه، لزوم حضور گسترده مردم به خصوص مسوولین در آیین های نماز جمعه را مورد تاكید قرار داد و اضافه كرد: نماز جمعه دشمن شكن است، همه باید تلاش كنند تا نمازهای جمعه با صلابت برگزار شده و ماهیت دشمن شكنی خود را حفظ كند./س

برچسب ها: جمهوری ، ارومیه ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.