مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تسریع در اجرای پروژه های مهرماندگار در حوزه ورزش ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ،علی ملااحمدی در جریان بازدید از پروژه های مهر ماندگار حوزه ورزش در آذربایجان غربی افزود: روند اجرای پروژه های مهر ماندگار باید تا پایان دولت دهم به پایان برسد كه این امر نشان می دهد باید در اجرای این پروژه ها شتاب بیشتری داشته باشیم.

وی طرح های ورزشی موجود در استان را بسیار مهم دانست و اضافه كرد: با تكمیل این پروژه ها، روند خدمت رسانی به مردم استان در حوزه ورزش بیش از پیش مطلوبتر می شود.

مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این بازدید از مراحل پیشرفت فیزیكی پروژه های مهر ماندگار در شهرستانهای ارومیه، خوی و سلماس بازدید كرد.

علی ملااحمدی روند پیشرفت فیزیكی پروژه های مهر ماندگار از جمله استادیوم های پنج هزار نفری خوی و سلماس و همچنین استادیوم 15 هزار نفری فوتبال ارومیه را از نزدیك بررسی كرد.

مدیر كل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در جریان سفر خود به شهرستان خوی از روند پیشرفت پروژه های استخر سرپوشیده و زورخانه این شهرستان نیز بازدید كرد.

دو پروژه استادیوم 5000 نفری خوی و سلماس از 70 در صد و پروژه 5000 نفری بوكان از 67 درصد و استادیوم 15 هزار نفری فوتبال ارومیه نیز كه بزرگترین پروژه ورزشی مهر ماندگار استان به شمار می رود، از 75 درصد پیشرفت فیزیكی برخوردار هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.