محمد علي فارسي، سياوش سرمدي و سليم غفوري هيئت انتخاب بخش مستند مسابقه ايران شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبري جشنواره طي حكمي از سوي هاشم ميرزاخاني دبير بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران، محمد علي فارسي، سياوش سرمدي و سليم غفوري به عنوان اعضاي هيئت انتخاب مسابقه ملي در بخش مستند  كار انتخاب آثار جشنواره را عهده دار شدند.
در حكم ابلاغ شده از سوي ميرزاخاني آمده است:
استاد گرانقدر، هنرمند  گرامي
     احتراماً  ، نظر به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالي از شما   به عنوان يكي از اعضاي هيئت انتخاب  بخش مستند مسابقه سينماي ايران در "بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران" دعوت به عمل مي آيد.
اميد است با حضور ارزشمند جنابعالي و تجارب مفيدي كه در اين زمينه داريد، شاهد انتخاب آثار ارزشمند در زمينه كيفي و محتوا در اين بخش از جشنواره  باشيم.
هاشم ميرزاخاني - دبير بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران
مردادماه 1391   
محمد علي فارسي كارشناس سينما است كه  ساخت مجموعه هاي مستند مهاجران، قصه هاي جنگ، غواصان، كبوتران اميد، مستند سينمايي حقيقت گمشده و مجنون را در رزومه خود دارد و به عنوان معاونت توليد موسسه روايت فتح به مدت هفت سال و عضو شوراي طرح و برنامه گروه فيلم و سريال شبكه يك به مدت 5 سال كار اجرايي كرده است. وي در جشنوره هاي متعددي از جمله جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران به عنوان داور حضور داشته است.
سياوش سرمدي سازنده مستندهاي ادواردو؛ امام موسي صدر، چمران به روايت دختر جبل عامل؛ هشتاد سال مقاومت، داوطلب مرگ، بال هاي گمشده و ... است كه همكاري به عنوان دستيار كارگردان با پرويز شيخ طادي  و همچنين همكاري در نگارش فيلم نامه با رضا مقصودي و مهدي سجاده چي را در كارنامه هنري خود دارد. او به عنوان  خبرنگار و نويسنده سينمايي با روزنامه سلام و فصل نامه نقد سينما همكاري داشته و مدير سابق دفتر Press TV در بيروت بوده است.
سليم غفوري كارشناس كامپيوتر و مستند ساز است كه آخرين فرزندان سومالي، عراق و سرزمين جنگ ها، شماره 6632، ابراهيم در آتش، كشمير بهشت فراموش شده، روياهاي تمام شده، نيمه خاموس و همچنين عبد بطاط را دركارنامه هنري خود دارد و در حال حاضر مدير مركز فرهنگي ميثاق است.
 لازم به ذكر است در اين بخش آثار از ميان 531 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره انتخاب خواهند شد.
بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از 10 تا 16 مهرماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران به دبيري هاشم ميرزاخاني  در تهران برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار