مدیر عامل شركت مدیریت منابع آب ایران از پروژه علاج بخشی اضطراری تونل 1700 ساله بلیتی و پل بند گرگر در شوشتر بازدید كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهندس ' محمد حاج ‌رسولیها ' اظهار داشت: با اقداماتی كه در شرایط كنونی در پروژه پل گرگر در حال انجام است، مقرر شده تا پیمانكار در ماه آینده این پروژه را به اتمام برساند و مقدمات كار را برای بازگشایی این پل فراهم كند.

وی افزود: در ماه های گذشته با تلاش نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، اقدامات اساسی برای رفع مشكل این پل انجام شده و در شرایط كنونی مشكلی از نظر تأمین اعتبار و سایر موارد وجود ندارد.

مدیرعامل شركت مدیریت منابع آب ایران خاطرنشان كرد: در ماه های گذشته از نظر اداری مشكلاتی وجود داشت كه در شرایط كنونی همه آن مشكلات برطرف شده‌، مجوزهای لازم اخذ شده و پیمانكار هیچ دغدغه‌ ای جز اتمام پروژه نخواهد داشت.

مهندس حاج رسولیها با اشاره به اقدامات انجام شده در تونل بلیتی افزود: پروژه تونل بلیتی و پل گرگر شوشتر از پروژه‌ های بزرگی هستند كه در شهرستان شوشتر در حال اجراست و تا نیمه دوم سال 1392 این دو پروژه به طور كامل به پایان می‌رسند و با وجود اینكه قرارداد منعقد شده با پیمانكار تا پایان سال 1392 است ولی در تلاش هستیم تا زودتر از موعد مقرر، پروژه یادشده به پایان برسد.

مدیر عامل شركت مدیریت منابع آب ایران تأكید كرد: چنین پروژه‌ هایی به دلیل وجود آثار تاریخی بسیار زمان ‌بر خواهند بود و به این دلیل زمان زیادی صرف شده تا طرح تهیه شده به تصویب میراث فرهنگی برسد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان نیز با اعلام رضایت از روند اجرای كار توسط وزارت نیرو بر تسریع در اتمام پروژه تاكید كردند.

دكتر ' شهرام كریمی ' رییس موسسه گنجینه ملی آب ایران نیز پروژه علاج بخشی تونل بلیتی و پل بند گرگر را فعالیتی فرابخشی دانست و افزود: اگرچه اجرای این پروژه توسط وزارت نیرو به عنوان خط شكن در حال انجام است، اما تسریع در اجرای آن؛ پشتیبانی، حمایت و همكاری مسوولان استانی و محلی را طلب می كند.

در بازدید از پروژه علاج بخشی تونل بلیتی و پل بند گرگر، رییس موسسه گنجینه ملی آب ایران، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شوشتر و مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان حضور داشتند./س

برچسب ها: بازدید ، منابع ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.