مدیركل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز سی امین جشنواره فرهنگی،پژوهشی و ادبی دانش آموزی كشور در یاسوج گفت: این جشنوار ه به یك جریان فرهنگی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج 'محمد ابر اهیم محمدی  در آیین جشن دانش آموزان برگزیده كشور دریاسوج با بیان اینكه دانش آموزان برگزیده این جشنواره عصاره 9میلیون نفر از دانش آموزان كشور است، افزود: شناسایی استعداد های برتر و بالفعل سازی آن از اهداف این جشنواره است.
وی به دستاوردهای فرهنگی،علمی و آموزشی این جشنواره اشاره كرد وافزود: تعامل رسانه ها با دست اندركاران برگزاری این جشنواره، رویكرد این جشنواره را به یك جریان فرهنگی اثر بخش و نوآور تبدیل كرده است.
محمدی با قدردانی از تلاشها و برنامه ریزی مسوولان آموزش پرورش كهگیلویه وبویراحمد در میزبانی خوب سی امین جشنواره دانش آموزی كشور گفت: این استان زیبا برای اولین بار یك جشنواره ملی را به بهترین وجه ممكن و زیبا میزبانی كرده است.
وی به توانمندیهای كهگیلویه وبویراحمد اشاره كرد و گفت: این استان می تواند دبیرخانه دایمی جشنواره های دانش آموزی شعر یا داستان كشور را داشته باشد.
مدیركل آموزش وپرورش كهگیلویه وبویراحمد گفت: هنر انسانها پرتوی از ذات حق تعالی است و باید این هنر و توانمندی را در جهت خدمت به علم و فرهنگ بكار گرفت.
پرویز طاهری افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی،پژوهشی و ادبی دانش آموزی گامی عملی برای شكوفایی اندیشه و توانایی علمی،هنری،ورزشی و فرهنگی قشر آینده ساز جامعه است.
وی گفت: برگزاری این نوع جشنواره ها نوعی نخبه شناسی است و برگزیده گان این نوع جشنواره ها افراد توانمند،صاحبنظر و فرهیخته آینده خواهد بود.
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران یاسوج ،سی امین جشنواره فرهنگی،پژوهشی وادبی كشورباحضور 256 نفر از دانش آموزان برگزیده استانها با حضور هیات داوران در رشته های شعر ، داستان، مطالعه و تحقیق امروز به كار خود پایان خواهد داد./س
برچسب ها: جشنواره ، کشوری ، دانش ، آموزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.