استاندار سمنان گفت : دولت دكتر محمود احمدی نژاد با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر دولتی مردمی و خدمتگذار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان 'عباس رهی' افزود : دوم شهریور یادآور شهیدان رجایی و باهنر دویار وفاردار امام و انقلاب است.

وی اخلاق را مهمترین شاخصه این شهیدان دانست و افزود : شهیدان رجایی و باهنر از جنس مردم و برای مردم بودند.

استاندار سمنان به تاسی دولت های نهم و دهم از راه و روش شهیدان رجایی و باهنر اشاره كرد و گفت : دولتمردان و كارگزاران این دولت تمام وقت و انرژی خود را برای خدمتگذاری به مردم بكار گرفتند ..

وی عدالت محوری و توجه به مناطق محروم ، توجه به حقوق جوانان ، بانوان و تامین اجتماعی و رفاه سالمندان را از دیگر ویژگی های دولت های نهم و دهم برشمرد و با اشاره به ساخت مسكن مهر در كشور اظهارداشت : در هفت سال خدمت دولت های نهم و دهم 47 هزار مسكن یارانه ای با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه در این استان ساخته شده كه بیش از 33 هزار واحد آن را مسكن مهر تشكیل می دهد.

استاندار سمنان نگاه ویژه دولت به قشر جوان و آسیب پذیر جامعه ، انجام امور گاز رسانی ، آبرسانی ، طرح های هادی روستایی ، فاضلاب روستایی ، ساخت خانه های مقاوم در روستاها ، واگذاری اسناد مالكیت در روستاها و تعیین اراضی بلاتكلیف را از دیگر اموری بیان كرد كه در دولت های نهم و دهم به آن توجه ویژه ای شده است.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 442 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار دوهزار و 600 میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری می رسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.