امام جمعه شاهین‌‌دژ گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران بیانگر دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اقدامات دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت است.

باقری با بیان اینکه خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر خدمات زیادی به مردم کرده‌ا‌ند، افزود: نباید با روی کار آمدن دولت دیگر این خدمات را نادیده بگیریم.

وی با مثبت ارزیابی کردن خدمات دولت نهم و دهم، خاطرنشان کرد: دولت و مردم باید همسو با هم در راستای اعتلای فرهنگ‌ ایرانی و اسلامی تلاش کنند.

وی تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو همکاری و تعامل هر چه بیشتر مردم، دولت و مجلس عنوان کرد و گفت: در هفته‌ای که به نام هفته دولت نامگذاری شده است باید اتحاد هر چه بیشتر مردم و دولت را شاهد باشیم.

امام جمعه شاهین‌دژ درادامه با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران، گفت: گردهم آمدن اعضای جنبش و حضور چهره‌های سرشناس در این اجلاس در کاهش تنش‌های منطقه و بحران‌ها موثر است.

باقری برگزاری این اجلاس را در کمک به مسلمانان موثر دانست و گفت: دفاع از حق مردم فلسطین و سوریه از دیگر برنامه‌های الویت‌دار اجلاس غیر متعهدها است./س

برچسب ها: ایران ، شاهین دژ ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.