امام جمعه موقت سمنان گفت : برگزاری اجلاس كشورهای غیرمتعهد در تهران بركات زیادی برای جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد و موفقیت بزرگی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، حجت الاسلام ' سید جلال احمد پناهی ' در خطبه های نماز جمعه سمنان با اشاره به برگزاری اجلاس كشورهای غیرمتعهد در تهران در هفته آینده افزود : برگزاری این اجلاس این واقعیت را به دنیا نشان می دهد كه جمهوری اسلامی ایران در انزوا نیست.

وی به تبلیغات منفی استكبار جهانی و آمریكا برعلیه جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و گفت : برگزاری این اجلاس با حضور شمار زیادی از سران كشورهای جهان موفقیت بزرگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد.

امام جمعه موقت سمنان به توطئه ها و تحریم و فشارهای استكبار جهانی و غرب بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره كرد و گفت : دشمنان این نظام می خواهند با این فشارها و تهدید و تحریم ها انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند.

وی با اشاره به تحولات كشورهای منطقه از جمله سوریه ، بحرین و عربستان ، افزود : استكبار جهانی با حمایت و همراهی كشورهای مرتجع منطقه و سران وابسته آنها در منطقه جنایت و خیانت می كند اما شعار دموكراسی ، آزادی و دفاع از حقوق بشر سر می دهد./س
برچسب ها: اجلاس ، برکات ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.