در آستانه اجلاس غیرمتعهدها، میرحسین موسوی بستری شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، ندای سبز که توسط فعالان جنبش سبز مدیریت می شود خبر انتقال میرحسین موسوی به سی س یو را به نقل از منابع به اصطلاح موثق خود یعنی «ندای سبز ایرانیان» منتشر کرده است، گفته می شود علت انتقال به سی سی یو بیماری قلبی میرحسین موسوی بوده است.
 این اتفاق در حالی رخ می دهد که فعالان ضدانقلاب در سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک،بالاترین،آزادگی و ... از هواداران خود می خواهند تا در جریان اجلاس عدم تعهد اختلال ایجاد کرده و سعی کنند مقامات بین المللی را در جریان اوضاع میرحسین موسوی و مهدی کروبی قرار دهند؛ تا چندی پیش ضدانقلاب اجلاس عدم تعهد را با عدم استقبال سران کشورها گزارش می نمود اما با نزدیک شدن زمان برگزاری اجلاس این گروه اندک در اینترنت شروع به فراخوان های اینترنتی نمودند و در نسخه پیچی های متعدد هواداران را به آشوب و اغتشاش دعوت می کنند!
اما وضعیت میرحسین موسوی آنچنان که سایت های ضدانقلاب و وابسته به جنبش سبز اعلام می کنند نبوده و نیست،در همین رابطه میرحسین موسوی که اعلام می شود در شرایط بدی قرار دارد، چندی پیش مورد معاینه پزشکی کامل قرار می گیرد و پس از اینکه از گرفتگی عروقی وی اطمینان حاصل می شود مورد آنژیوگرافی قرار می گیرد؛ هم اکنون میرحسین موسوی تحت نظر پزشک بوده و سلامتی وی خوب گزارش شده است.
انتشار خبر انتقال میرحسین موسوی به بیمارستان همزمان است با برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران. برگزاری این اجلاس موجب خشم کشورهای غربی علی الخصوص «آمریکا،اسرائیل» و همچنین مخالفان جمهوری اسلامی است. مخالفان جمهوری اسلامی از جمله فعالان «جنبش سبز» انتظار دارند که دبیرکل سازمان ملل و دیگر شخصیت‌های بین‌المللی که در اجلاس تهران شرکت می کنند به موضوع حصر خانگی «میرحسین موسوی» و «مهدی کروبی»، رهبران مخالف دولت در ایران توجه کنند.
رفتار متناقض مخالفان جمهوری اسلامی در قالب اپوزسیون و نیز کشورهای غربی به خوبی این موضوع را تاکید می کند که در اجلاس غیرمتعهدها در تهران سران بسیاری از کشورها حضور خواهند داشت؛ این موضوع برای ضدانقلاب وسیله ای است که تا چندی پیش آن را منکر شوند و حالا خواستار اغتشاش و درگیری ...
منبع: ما هستیم
برچسب ها: موسوی ، اجلاس ، عدم تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.