35 درصد از مردم آمريكا پس از آب تنها از مشروب به عنوان نوشيدني مورد علاقه خود ياد مي كنند و به هيچ عنوان حاضر به ترك يا جايگزيني آن با نوشيدني ديگری نيستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، ديلي ميل نوشت:
بنا بر نظر سنجي هاي جديد صورت گرفته اكثر مردم آمريكا، مصرف آبجو را به عنوان متداولترين نوشيدني قابل استفاده می دانند. از سوي ديگر دو سوم آنها بر اين عقيده اند كه در طول هفته، چهار مرتبه اقدام به نوشيدن مشروبات الكلي مي كنند و اين مقدار سال ها است كه ثابت بوده و هيچ تغييري نكرده است.


علاوه بر اين نتيجه تحقيقات نشانگر اين است كه 35 درصد از مردم آمريكا پس از آب تنها از مشروب به عنوان نوشيدني مورد علاقه خود ياد مي كنند و از اين ميان 22 درصد اظهار مي دارند كه به هيچ عنوان حاضر به ترك يا جايگزيني آن با نوشيدني ديگری نيستند.
علاوه بر آن در حدود 14درصد از افراد تحت بررسي اعلام كردند كه بيشتر مواقع بيش از حد الكل مصرف مي كنند و كاملا معتاد به آن شده اند.

 


این درحالی است که به دليل آزادي در مصرف مشروبات الكلي، ساليانه جرائم زيادي همچون قتل، تجاوز و غيره  در آمريكا اتفاق مي افتد با اين حال دولت آمريكا نه تنها هيچ گونه اقدامي درجهت منع مصرف آن نكرده بلكه از تولید آن حمایت نیز می کند که متاسفانه این امر باعث شده سن میزان مصرف مشروبات الکلی  به کمتر از 15 سال برسد.


لازم به یاد آوری است، اثر اصلی عمده و کوتاه مدت الکل بر سیستم اعصاب مرکزی است. مصرف نوشابه های الکلی در ابتدا موجب نوعی آرامش و رها شدن کاذب و افراطی می گردد ولی پس از مدتی اثرات واقعی آن از جمله : ناهماهنگی در حرکات عضلات، اختلال در تصمیم گیری آسیب اعمال حرکاتی و مهارتی کندی واکنش و فعالیتهای دماغی و فکری تشدید حالت تهاجمی و پرخاشگری درهم و برهم حرف زدن سوزش قلب پرحرفی دوتا دیدن اشیا و افراد و افزایش ادرار میباشد.
شایع ترین اختلال سیستم عصبی در الکلیسم مزمن آسیب قرنیه و اعصاب چشم است.
بررسی گروهی از پژوهشگران نشان داده است که مشروبات الکلی سبب ضعیف شدن و شکستگی استخوانها می شود و استخوانهای شکسته در طولانی مدت به سختی درمان خواهند شد.

منبع: جام نیوز
برچسب ها: آمریکا ، نوشیدنی ، مشروب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار