چند تن از بازیکنان استقلال پس از پایان دربی 75 در مورد این بازی به اظهار نظر پرداختند.

فریدون زندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هوادارنی که شعار از بازیکنان میلیاردی می زنند حق دارند ما باید خیلی بهتر از این ها بازی می کردیم ولی ما تاکنون حتی یک ریال هم دریافت نکرده ایم .
وی گفت: برای کسب پیروزی به میدان رفته بودیم ولی موفق نشدیم و باید در بازی های آینده این امتیاز از دست داده را جبران کنیم.
حمودی نیز در مورد دربی هفتاد و پنجم تصریح کرد: باید بهتر از این بازی می کردیم و حق با هواداران است و باید در بازی های اینده جبران کنیم.
امیر حسین صادقی نیز افزود: در بازی امشب خوب نبودیم و باید بهتر از این عمل می کردیم ، چند موقعیت گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم .
سیاوش اکبرپور نیز پس از این بازی گفت: حق را به هواداران می دهم انها حق اعتراض دارند البته ما تمام تلاش خود را کردیم اما تازه اول لیگ است و ما هنوز در دوره بدنسازی قرار داریم ، رفته رفته بهتر می شویم ، حساسیت بازی هم اجازه نداد بهتر از این باشیم.
ارش برهانی نیز در این باره گفت: دست از سر هزینه های میلیاردی بردارید زیرا آنقدر که به مسائل دیگر توجه می شود هنوز به فوتبال ما توجه چندانی نمی شود .
وی افزود: دوست داشتم برنده بازی استقلال بود.
امین منوچهری : پرسپولیسی ها خوش شانس بودند
منوچهری نیز در مورد دربی امشب گفت: ما بهتر از پرسپولیس بودیم و انها خوش شانس بودند که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید، برای گلزنی انگیزه زیادی داشتم ولی فرصت کمی در اختیارم قرار گرفت .
وی افزود: هیچ بازیکنی در تیم کم کاری نمی کند و همه دوست داشتند در این بازی ستاره باشند .
عمران زاده نیز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نیمه اول بازی خیلی خوب بودیم و هر دو تیم فرصت های گلزنی داشتند .
وی افزود: پرسپولیسی ها پول گرفته اند ولی ما تاکنون هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده ایم و من حدود 200 میلیون تومان از سال گذشته تاکنون از باشگاه طلب دارم .
وی در مورد رفتار هواداران و پرتاب اشیا به سمتش گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار