مانوئل ژوزه : باید برنده این بازی می شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی امشب تیمش مقابل استقلال گفت: این بازی باید یک برنده می داشت و آن هم تیم ما بود و تیم مقابل برای نباختن تلاش می کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مانوئل ژوزه در پایان بازی در گفتگو با گزارشگر دیدار دربی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و انتظار داشتم برنده این دیدار تیم پرسپولیس باشد .
وی تصریح کرد: عملکرد بازیکنان در بازی امشب خوب بود و تساوی نتیجه مناسبی برای این بازی نبود.
وی در مورد تعطیلات پی در پی لیگ گفت: این تعطیلات اصلا به صلاح تیم ها و بازیکنان نیست زیرا از سطح امادگی بازیکنان می کاهد .

سرمربی پرسپولیس افزود: در نیمه دوم شرایط بازی عوض شد، استقلال دفاع خود را به خط حمله آورد و باعث شد کیفیت بازی از دست برود. آنها قصد داشتند توپ‌های بلند را ارسال کنند و از این طریق به گل برسند. بازی کیفیت لازم را نداشت پس از آن مهاجم بلند قد خود را وارد زمین کردند تا بهتر بتوانند از توپ‌های بلند استفاده کنند. ما بازی خودمان را انجام دادیم و در نیمه دوم نتوانستیم همانند نیمه اول کار کنیم. تماشاگران تمرکز بازیکنان را به هم زدند و دقایقی باعث ایجاد وقفه در بازی شدند.

ژوزه در مورد اینکه تماشاگران از او توقع برد داشتند عنوان کرد: من همیشه در دربی‌ها شانس داشتم. به بازیکنان خودم افتخار می‌کنم. با توجه به نتیجه بد بازی‌های قبلی امروز بازیکنان خواسته‌های ما را در زمین اجرا کردند و آن طوری که می‌خواستیم بازی کردند.

وی در مورد نیمکت نشینی انصاری فرد و بازی ندادن به ایمون زاید اظهار داشت: به انصاری‌فرد اعتماد دارم. برای تمام بازیکنانم احترام قائل هستم و سعی می‌کنم که در هر بازی انتخاب درستی داشته باشم.هر زمانی که احساس می‌کنم وقتش است بازیکنان مورد نظر را در ترکیب قرار می‌دهم./ق



برچسب ها: مانوئل ، پرسپولیس ، برنده ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار