صابره کبیری و تیم دونفره نگین امیری پور و سحر زمانیان رتبه های نخست مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون بانوان را از آن خود کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مرحله نخست مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون بانوان بانام جام شهیده نسرین افضل از روز پنجشنبه با حضور بیش از 40 بدمینتون باز در دو بخش یک نفره و دونفره در سالن شهید فهمیده کرج آغاز شد که امروز نفرات برتر این مرحله مشخص شدند.

در قسمت یک نفره؛ صابره کبیری در مقام نخست ایستاد، نگین امیری پور دوم شد و یسری بیگی و صحابه فرد در مقام سوم مشترک قرار گرفتند.

در قسمت دونفره ؛ دوبل نگین امیری پور- سحر زمانیان اول و دوبل سارا دلاوری - ثریا آقایی دوم شدند. همچنین دوبل پونه رضوی - رها راد افشار به همراه صحابه فرد - مولود اسماعیلی در سکو سوم مشترک جای گرفتند.

مسابقات رنکینگ در سه مرحله در سال برگزار می شود که در پایان مرحله سوم به رتبه های اول تا هشتم یکنفره و رتبه های اول تا چهارم دو نفره جایزه اعطاء خواهد شد .

همچنین نفرات برتر (رتبه اول تا چهارم یکنفره ، رتبه اول و دوم دونفره ) مسابقات به اردوهای انتخابی مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر دعوت خواهند شد./آق

برچسب ها: بدمینتون ، بانوان ، رنکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار