سرهنگ بشتام، ظهر امروز از دستگيري يک مامورنما در محدوده گاندي خبر داد و گفت:" اين متهم با جعل عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر از شهروندان اخاذي مي کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،سرهنگ شهريار بشتام، سرکلانتر سوم پليس پيشگيري پايتخت، در اين باره اظهار داشت:" با اعلام شکايت از سوي شهروندان تهراني ساکن محدوده فوق مبني بر اخاذي و جعل عنوان از سوي يک مامورنما، اقدامات ماموران اين يگان براي بررسي صحت و سقم موضوع و همچنين دستگيري متهم پرونده آغاز شد.
 سرهنگ بشتام افزود:" در تحقيقات ماموران مشخص شد که اين فرد با مراجعه به منازل شهروندان و عنوان اينکه آنها به اتهام حمل و مصرف مواد مخدر تحت تعقيب هستند از آنها اخاذي کرده و سرقت مي کرد.
 وي اظهار داشت:" اين تحقيقات ادامه داشت تا اينکه روز گذشته يکي از گشت هاي موتوري اين سرکلانتري هنگام گشتزني در محدوده استحفاظي خويش به تعدادي از شهروندان برخورد که براي شکايت به آنها نزديک مي شدند.
 سرکلانتر سوم ادامه داد:" شهروندان به ماموران گشت انتظامي اعلام کردند که فردي با معرفي خود به عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر از آنها به زور اخاذي کرده است.
 وي عنوان داشت:" با شناسايي چهره متهم و مشخصات ظاهري وي از سوي شهروندان و با حدس اين موضوع که هنوز متهم از محدوده خارج نشده است، مناطق مذکور تحت نظر قرار گرفت و ساعتي بعد اين متهم هنگام اخاذي از يک شهروند شناسايي و بازداشت شد.
 سرهنگ بشتام گفت:" متهم به کلانتري محل منتقل و در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر جعل عنوان، اخاذي و سرقت از شهروندان اعتراف کرد که متعاقب آن براي انجام مراحل تحقيقات تکميلي به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار