سرهنگ حسين بهمنياري از دستگيري سارق حرفه اي خودرو که با شاه کليد خودرو سواري مدل بالا سرقت مي کرد،حين اجراي طرح امنيت محله محور خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،سرهنگ حسين بهمنياري رييس کلانتري 113 بازار در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در محدوده بازار تهران،دقايقي پيش در گفتگو با خبرنگار ما به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت.
  وي گفت:به دنبال وقوع سرقتهاي متعدد خودرو و سرقت لوازم خودرو و اعلام شکايت از سوي مالکان چندين دستگاه خودرو سواري مدل بالا رسيدگي به موضوع به طور ويژه اي در دستور کار ماموران دايره پيشگيري کلانتري قرار گرفت و شناسايي و دستگيري متهم يا متهمان سرقت هاي اخير آغاز شد.
  سرهنگ بهمنياري ادامه داد: پس از ارايه آموزش هاي لازم و تمهيدات صورت گرفته در خصوص پيشگيري از وقوع سرقت خودرو و لوازم داخلي خودرو به شهروندان، مناطق جرم خيز و مکان هايي که احتمال مي رفت سرقت در آنجا واقع شود، تحت نظر قرار گرفت.
  کلانتر 113 بازار اضافه کرد:اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه شب سي و يکم مردادماه ماموران دايره پيشگيري کلانتري هنگام گشتزني در چهارراه سيروس، به يك دستگاه خودرو سواري پژوه 206نقره اي رنگ كه به صورت مشكوكي در حال تردد بود مظنون شده و بلافاصله نسبت به توقيف خودرو اقدام کردند.
 ماموران پيس از اينکه خودرو را توقيف کردند از راننده جوان خودرو درخواست مدارک شناسايي کردند که در بازرسي از راننده خودرو وي فاقد مدارك شناسايي و اوراق مالکيت خودرو بود به همين منظور ماموران با هماهنگي مرکز پيام کلانتري مشخصات خودرو را استعلام کردند که بعد از استعلام مشخص شد خودرو چند ساعت پيش از حوالي ميدان بهارستان به سرقت رفته است.
 بهمنياري با اشاره به سرقتي بودن خودرو تصريح کرد:ماموران از طريق مرکز پيام مشخصات مالک خودرو را دريافت و با همراه وي تماس گرفتند،دقايقي بعد وي ضمن معرفي خود به نام "رحم خدا.س"اعلام داشت:"خودروام چند ساعت پيش از ميدان بهارستان به سرقت رفته است و مدراك آن نيز چند روز قبل به سرقت رفته بود.
 اين مقام مسئول در پليس پايتخت اظهار داشت:با مشخص شدن موضوع ماموران سارق حرفه اي را پس از دستگيري مورد بازرس بدني قرار دادند که در خلال بازرسي  چهار عدد شاه كليد از متهم کشف شد.در ادامه ماموران به سرعت متهم را دستگير و براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل و تخت بازجويي هاي فني قرار داند که در جريان بازجويي هاي پليسيي مشخص شد متهم که "الياس. ح" نام دارد از سارقان حرفه اي خودرو در مرکز پايتخت است که با استفاده از شاه کليد خودرو هاي مدل بالا را ظرف چند دقيقه به سرقت مي برد.
 کلانتر 113بازار در پايان با اشاره به اينکه مالك خودوريي که متهم آن را سرقت کرده است با تنظيم شکايتي خواهان پيگيري پرونده است خاطرنشان کرد:پرونده اي در اين رابطه تشکيل و به منظور سير مراحل قانوني و بررسي تخصصي تر به کارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ارجاع شد. /ف

برچسب ها: سارق ، کلید ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار